عمومی

با اتمام مهلت، هیچ بازرسی سرزده‌ای پذیرفته نمی‌شود

با اتمام مهلت، هیچ بازرسی سرزده‌ای پذیرفته نمی‌شود

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،
به نقل از خانه ملل؛ آقای ابوالفضل عمویی با اشاره به ضرب الاجل 26 مارس در اتحادیه اروپا گفت: “ماده 2 ماده 2 قانون راهبردی لغو تحریم ها اجرا شده است و تاکنون شاهد هیچ اقدامی نبوده ایم. احزاب غربی تحریم ها را لغو می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس افزود: با روند فعلی ؛ این ماده از قانون اجرا شده و گام اولیه توسط دولت جمهوری اسلامی ایران برداشته شده است. روز گذشته نامه ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ارسال شد که از تعلیق پروتکل های اضافی داوطلبانه تحت برجام از 23 فوریه (2 مارس) خبر داد.

نمایندگان مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس تأکید کردند: “غرب فرصت ها را هدر داد و مطالبات ما درست و جدی بود. آنها نباید اراده ما را آزمایش کنند. خواستار لغو تحریم های ایران یک خواسته واقعی بود و این ما “لجباز.

وی با بیان اینکه برنامه هسته ای ایران تحت نظارت های مختلفی است گفت: بخشی از نظارت مربوط به عضویت ایران در NPT و بخشی مربوط به انجام تعهدات بین المللی است و اگر به 5 اسفند برسیم و اقدامات خود را انجام دهیم ، در غیر این صورت ، اقدامات اضافی را انجام خواهیم داد نظارت مبتنی بر پروتکل. “البته ، برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است و نظارت بر امکانات ما توسط آژانس انرژی هسته ای انجام می شود ، اما بخشی از پروتکل اضافی قابل قبول نیست.

دکمه بازگشت به بالا