ورزش

بازی با ایران چالشی بزرگ برای ما خواهد بود/ نباید آنها را دست‌کم بگیریم

بازی با ایران چالشی بزرگ برای ما خواهد بود/ نباید آنها را دست‌کم بگیریم

به گزارش شف، گرگ بارهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در تازه ترین اظهارنظر خود درباره گروه شاگردانش با برنده پلی آف اروپا (اسکاتلند، ولز و اوکراین) در گروه B 2022 انگلیس گفت. ، ایران در جام جهانی قطر: خودمان را در گروه انگلیس داریم. به نظر من این بازی به دلیل حضور انگلیس و هوادارانش و جایگاه تثبیت شده آنها در فوتبال همیشه مورد توجه قرار می گیرد.

او درباره بازی مقابل ایران گفت: فکر می کنم بازی با ایران در کل چالش بزرگی برای ما خواهد بود. من کمی عصبی هستم که افکار عمومی یا رسانه ها فکر کنند ایران یک دشمن مشترک است، اما ایران حزبی است که نباید دست کم گرفت، آنها دشمن خوبی خواهند بود.

تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا پیش از این در جام جهانی 1998 فرانسه به مصاف یکدیگر رفته بودند که ایران با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و این بار در 8 دی 1401 در دیداری حساس به مصاف هم خواهد رفت. آنها در ورزشگاه التمامه به مصاف یکدیگر می روند.

سرمربی تیم ملی آمریکا در پایان گفت: در مجموع، گروه سختی خواهد بود. وقتی یک تیم اروپایی به این گروه اضافه شود، گروه خوبی خواهد بود و صعود از آن سخت می شود، اما این یک نکته مثبت است، زیرا فکر می کنم هر چهار تیم به مصاف هم می روند و فکر می کنم کوهنوردان هم رقابت کنند. این کار را در دور بعد انجام دهید، تا آخرین بازی باید مساوی شود.

دکمه بازگشت به بالا