جامعه و خانواده

بازارها و بازارهای روز به زودی با مجوز و ثبت نام وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز می کنند

بازارها و بازارهای روز به زودی با مجوز و ثبت نام وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز می کنند

مدیرعامل شرکت سازمان صنایع و مشاغل استان تهران اظهار داشت: به زودی بازارها و بازارهای روز با مجوز شرکت سازمان صنایع و مشاغل شروع می شود تا کار خود را با مجوز و ثبت در سیستم وزارت بهداشت دریافت کنند.

به گزارش دنیای 77 ، سیدعلی مفاخریان ، مدیرعامل شرکت سازمان صنایع و مشاغل تهران ، در حاشیه بازار بزرگ احسانی ، منطقه خلازیل و بزرگراه شهید هاشمی ، در حاشیه برگزاری بازدیدها از بازار خلازیل بازدید کرد: برای جلوگیری از

وی با اشاره به موقعیت مکانی خاص باغداران واقع در بزرگراه شهید هاشمی در سالهای اخیر ، یادآور شد: برای اطمینان از ایمنی این مسیر و جلوگیری از تصادفات ، لازم است پس از ساماندهی این منطقه ، پیمانکاری منعقد شود.

علی توکلی ، شهردار منطقه 19 اگرچه از تجربیات ارزنده و راهنمایی مسئولان در تنظیم شغلها سپاسگزار بود ، اما گفت که بعد از گذشت دهه ها باغداران بزرگراه بهشت ​​زهرا (س) در حال ساماندهی هستند.

وی اعضای شورای اسلامی شهر تهران را از جمع آوری و انتقال فروشندگان زباله خلازیل در این منطقه آگاه کرد و افزود: اجرای این پروژه مستلزم ایجاد اراده عمومی در شهرداری تهران است که در آن مکاتبات مختلفی صورت گرفته است.

توکلی ادامه داد: “در راستای برنامه های جهادی و ساعت کار همکاران ما. در حالی که ما معتادان و کارتهای خواب را جمع می کنیم و آنها را به گلخانه ها می بریم ، با اعمال بند 20 رأی ، دستور دادگاه و نامه تعهد از فعالیت 40 تخلف گاراژ جلوگیری خواهیم کرد.” آلوده به آتش و تولید مواد است. در مرحله دوم ، سعی داریم محدودیت های ترافیکی در ورودی های خلازیر ایجاد کنیم ، کلاس های جمع آوری زباله را وادار به تغییر کلاس ها کنیم و خسارات ناشی از جمع آوری ، خرید و فروش زباله را کاهش داده و کنترل کنیم.

شهردار منطقه 19 همچنین با اشاره به جابجایی در منطقه خلازیل اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه با این سرمایه گذار مذاکره کرده ایم و در تلاش هستیم تا مشارکت و حمایت سایر سازمان ها را برای اجرای این طرح جلب کنیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 ، توکلی “خلعت بازار” را یکی از جدی ترین آسیب ها در این منطقه توصیف کرد و گفت: “جلوگیری از فعالیت فروشنده در این بازار ، ایجاد آسیب های اجتماعی و مشکلات ترافیکی ، یکی از برنامه های در حال انجام و اولویت است.” شهرداری آن منطقه را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا