اقتصادی

ایلان ماسک یک شبه ۱۵ میلیارد دلار ثروتمندتر شد

ایلان ماسک یک شبه ۱۵ میلیارد دلار ثروتمندتر شد

مدیر عامل تسلا به پنجمین فرد ثروتمند جهان تبدیل شده است.

طبق گزارش بلومبرگ ، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس که اکنون پنجمین فرد ثروتمند جهان است ، اکنون بیش از 97 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

در پایان معاملات روز بازار بورس کالای نیویورک ، دارایی ایلان ماسک با رشد 14 درصدی در سهام Teola Group ، 14 15 میلیارد افزایش یافت و از وال استریت و فعال سهام لاری پیج ، وارن بافت ، پیشی گرفت. در Google Groups سهامدار ارشد شوید.

از زمان عرضه اولیه تسلا در سال 2010 ، قیمت سهام این خودروساز 138 برابر شده است. همچنین ، از ابتدای سال جاری ، قیمت سهام گروه تسلا تقریبا 502 درصد افزایش یافته است. علی رغم شیوع کرونا و کاهش تقاضای جهانی ، انتظار می رود این شرکت برای چهارمین فصل متوالی مثبت باشد. در اوایل اول ژوئیه ، تسلا با پیشی گرفتن از تویوتا به ارزشمندترین مارک خودرو در جهان تبدیل شد و اکنون بسیاری از کسانی که سهام این شرکت را در عرضه اولیه خریداری کرده اند ، میلیونر شده اند.

علاوه بر تسلا ، به لطف قیمت سهام SpaceX ، در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. ایلان ماسک از ابتدای امسال تاکنون 6 میلیارد به ثروت خود اضافه کرده است ، این رقم شگفت انگیز تر از افزایش 73 میلیارد پوندی ثروت مدیر عامل آمازون و ثروتمندترین مرد جهان جف بزوس است.

دفتر مرکزی خودرو در کالیفرنیا ، گروه خودروسازی تسلا در درجه اول در صنعت خودرو و خودروهای الکتریکی فعال است که در جولای 2003 تاسیس شد. طبق گزارش بلومبرگ ، جف بزوس ، مدیر اجرایی فروشگاه آنلاین آمازون ، در حال حاضر با بیش از 200 200 میلیارد ثروتمندترین فرد در ایالات متحده و جهان است و پس از وی بیل گیتس ، برنارد آرنو ، مارک زاکربرگ و استیو بالمر در رده های دوم تا پنجم ثروتمندان قرار دارند. جهان در جای خود قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا