عمومی

ایام مبارک باید همه کرمانشاه غرق سرور و شادی و چراغانی باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایام مبارک باید همه کرمانشاه غرق سرور و شادی و چراغانی باشد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور حضرت آیت الله علما و نمایندگان ولی فقیه در ستاد فرماندهی استان برگزار شد. مدیران استان و سایر اعضا؛ وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی و همگانی است که در قرآن کریم بارها بر آن تاکید شده و یکی از جلوه های زیبای نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید از سوی دستگاه های اجرایی و دولت، نمایندگان و تشکل های مذهبی، اصناف و بازاریان، بخش خصوصی و خدماتی و سایر حوزه ها و بخش ها پیگیری شود تا به صورت فعال و جدی پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه به نفوذ کلام سرداران معروف است من نیستم وی منکر را یکی از دلایل توفیق در انجام این فریضه برشمرد و گفت: باید افرادی در مجالس امر به معروف و نهی از منکر گماشته شوند که دارای ویژگی های حضور فعال منظم و اعتقادات قوی دینی باشند.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه ها در برگزاری جشن عید سعید فطر گفت:عج) هر چه هست عالی باشید کامل تر باید در کرمانشاه برگزار شود و همه جا پر از شادی و نشاط باشد.

امیری مقدم یادآور می شود: ترویج جشن های مبارک مانند عید سعید فطر به عنوان یک شهرت، باعث کاهش و به حاشیه راندن منکرات می شود. من ماندن.

وی در ادامه تاکید کرد: آثار مبارک و مبارک ایام ولادت و ایام شهادت باید به طور کامل در شهرستان محقق شود که متاسفانه در این مورد بد عمل نمی شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ایام مبارک رمضان گفت: از این پس نیازمند برنامه هستیم. رجی کردی تا صنف خدمات خوبی از زمان افطار تا سها داشته باشد و در شب ماه مبارک رمضان فضای بسیار پرنشاط و معنوی داشته باشد.

وی تاکید کرد: هر چه فضای شب ماه مبارک رمضان پرنشاط و معنوی باشد، گرایش جوانان به دین بیشتر می شود.

امیری مقدم تاکید می کند: مسجد محل است مونین و دعا خدمات شایسته داشته باشید و داشته باشید آه تو مطابق صکرت گرفتن.

وی گفت: جشن های نوروزی کرمانشاه که به همت شهرداری برگزار شد، بسیار بهتر و شایسته تر از استان های همجوار بود.

استاندار کرمانشاه با رعایت شئونات اسلامی و برنامه در شأن مردم کرمانشاه در ایام نوروز اقدامی شایسته برگزار می کند. رجی او اصرار داشت کرمانشاه را معرفی کند.

دکمه بازگشت به بالا