ورزش

اولویت‌های کمیسیون ورزشکاران از زبان رئیس جدید

طبق این گزارش شفافهادی سای ابراز امیدواری کرد که جلسه کمیسیون ورزشکاران تشکیل شود و شرایط برای شروع دوره جدید این کمیسیون در اسرع وقت آماده شود. . با این حال ، حکم من به عنوان رئیس جدید هنوز صادر نشده است. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و دبیر کمیسیون منصوب شود تا بتوانیم کار را شروع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه طبق آیین نامه جدید کمیسیون ورزشکاران ، انتخاب دبیر این کمیسیون با تصمیم دبیرکل کمیته ملی المپیک انجام می شود ، خاطرنشان کرد: آیین نامه دبیر کمیته این حق را داده است. من درمورد درست یا غلط صحبت کردن صحبت نمی کنم ، فقط امیدوارم که برای انتخاب و نهایی کردن گزینه ارجح ، با کمیسیون ورزشکاران مشاوره شود. نتیجه این اقدام و آنچه تعامل به دنبال خواهد داشت باید به نفع کمیسیون و کمیته به طور کلی باشد.

رئیس کمیسیون ورزشکاران با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی در انتخاب دبیر کمیسیون و شرایط آن وجود ندارد ، تأکید کرد: “فکر می کنم اگر دبیر کمیسیون ورزشکاران از بین اعضای کمیته ملی المپیک انتخاب شود ، نتایج بهتری خواهد داشت.” چنین منشی با مسئولان تصمیم گیرنده کمیته ارتباط نزدیکی دارد و صدای کمیسیون می تواند با آنها بهتر و واضح تر ارتباط برقرار کند.

از سایه که در دور اول انتخابات از سوی کمیسیون ورزشکاران به عنوان نماینده آراء کمیسیون معرفی شده بود ، از وی سؤال شد “آیا ریاست کمیسیون مانع حضور بی وقفه وی در هیئت اجرایی خواهد شد یا ادامه حضور وی؟” “و آیا تا پایان زمان تعیین شده ادامه خواهد یافت؟” او توضیح داد.

وی گفت: “من رای مجمع را دریافت کردم تا در هیئت اجرایی به عنوان تنها نماینده کمیسیون ورزشکاران حضور پیدا کنم.” این رأی برای مدت چهار سال است. بنابراین با وجود اینکه رئیس کمیسیون هستم ، من تا پایان دوره چهار ساله خود عضو هیئت اجرایی خواهم ماند.

اولویت‌های کمیسیون ورزشکاران از زبان رئیس جدید

عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران افزود: فکر می کنم این موضوع نه تنها مداخله کند بلکه در پیگیری بهتر موضوعات مربوط به کمیسیون ورزشکاران توسط هیئت اجرایی نیز مؤثر است. البته اگر دوستان دیگری هم بودند ، اوضاع فرق نمی کرد و تا رسیدن به نتایج به طور جدی موضوع را دنبال می کردند. با این حال ، طبق رأی ، من هم رئیس کمیسیون هستم و هم نماینده آن در هیئت اجرایی هستم و تلاش من این است که از این دو مسئولیت هم زمان به نفع کمیسیون و جامعه ورزش استفاده کنم.

رئیس کمیسیون ورزشکاران ، که یک سال مسئولیت آن را برعهده دارد ، درباره اولویت های کاری دفتر خود گفت: “شرایط ایجاد شده توسط ویروس تاج برای آموزش و پیگیری اردوهای ورزشکاران یکی از اولویت های اصلی کار ما خواهد بود.” . در این حالت ، ورزشکاران المپیک یا آن دسته از ورزشکارانی که باید سهمیه کسب کنند بیشتر در نظر گرفته می شوند.

وی گفت: “ورزشكاران به دلیل محدودیت های پخش شدن كروناویر مدت طولانی است كه به طور مستقل تمرین می كنند.” شرایط این تمرین بعد از چند ماه برای آنها کسل کننده و خسته کننده شده است ، به خصوص که بعضی اوقات تمرین آنها نیاز به حریف دارد و مربی باید در کنار آنها باشد. در یک رشته مانند وزنه برداری ، ورزشکاران می توانند تمرینات خود را بدون حضور حریف تمرینی ادامه دهند اما در کشتی یا تکواندو مثلاً تمرین بدون حریف کارایی نخواهد داشت ، در حالی که ورزشکاران ما این شرایط را تحمل می کنند. ما سعی خواهیم کرد این شرایط دشوار را برای آنها آسانتر کنیم.

ساعی افزود: ورزشکاران چاره ای نخواهند داشت تا این شرایط تمرین را تحمل کنند تا زمانی که روند صعودی بند سلسله ای روند صعودی متوقف یا کاهش یابد و مجوزهای لازم برای آموزش صادر شود. کمیسیون ورزشکاران برای کمک به آنها در این شرایط چه کاری می تواند انجام دهد؟ “منظور شما مشکلات مالی است؟”

وی گفت: همیشه مشکل کمبود ورزشکاران مالی نیست ، وقتی کمیته ملی المپیک در تلاش است تا بخش دوم و حقوق وعده داده شده المپیک ها را بپردازد. ما سعی می کنیم الزامات را رعایت کنیم و به سرعت آنها را برآورده کنیم با آنها دیدار خواهیم کرد.

سرانجام رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: “ورزشکاران غالباً باید فراتر از مسائل مالی باشند و اطمینان حاصل کنند که در شرایط دشوار و تصحیح اشتباهات خود به آنها فکر می کنند.” کمیسیون ورزشکاران ، که از خود ورزشکاران تشکیل شده است ، سعی دارد نگرانی های آنها را برطرف کند.

دکمه بازگشت به بالا