سلامت

اوج گیری مجدد کرونا در بوشهر با ابتلای ۷۷ مورد جدید/ درخواست تعطیلی مغازه‌ها

آفتاب نیوز:

سعید سعید کشمیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از پنجشنبه اول ژوئن سال 201 تعداد بیماران قلبی و عروق ویروس کرونا در استان بوشهر 2 هزار و 274 مرد و 398 زن 668 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 77 پرونده مثبت مثبت جدید ، 42 مورد در بوشهر ، 116 مورد در استانستان ، 3 مورد در تنانستان ، 5 مورد در دیر ، 5 در جام و 5 مورد در عسلویه شناسایی شده است.

كرونا اتوبوس 77 پرونده / مغازه جدید بسته شد و دوباره بوشهر را صدر كرد

کشمیری اضافه کرد: 42 بیمار جدید در بوشهر ، 26 مرد در سنین 13 تا 9 سال و 15 زن 32 تا 65 ساله و کودک سه و نیم سال از جمله 39 بیمار سرپایی در مرکز بیماری های شهری و دو سرپایی هستند. همانطور که مشخص شده است و آنها تحت مراقبت خانگی هستند و یکی در بیمارستان تحت مداوا قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: از یک بیمار جدید در شهر دستستان ، 9 مرد ، 5 زن و دو فرزند چهار و نیم سال و هفت و نیم سال دارند. این شهر شناسایی شده است و خانه تحت نظارت است و یک زن و یک زن در بیمارستان تحت معالجه قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: “سه بیمار جدید در شهر تنگستان وجود دارد که دو مرد و یک زن هستند که همه آنها سابقه تماس مثبت با موارد مثبت دارند و آنها افراد خارج از خانه را در کلینیک این شهر شناسایی کرده اند و در حال مراقبت از منزل هستند.”

کشمیری افزود: پنج بیمار جدید در دیرالزور وجود دارد ، دو مرد 37 و 33 ساله ، دو زن 40 و 32 ساله و کودک یک ساله که در مرکز شهر به عنوان سرپایی مشخص شده است. شما مسئول خانه هستید. “

وی عنوان کرد: 5 بیمار جدید در شهر جم 3 مرد و 2 زن هستند که سابقه تماس با موارد مثبت را دارند و در کلینیک ها و بیمارستان های شهر به عنوان سرپایی شناخته شده اند و در خانه مراقبت می کنند.

کشمیری اضافه کرد: “در عسلویه بیماران جدید وجود دارد ، 4 مرد و یک زن ، یک زن و یک مرد که در عسلویه زندگی می کنند و بقیه در عسلویه مشغول به کار هستند. همه بیماران سابقه تماس با موارد مثبت را دارند و در مراکز بیماریهای شهری و بیمارستان ها سرپایی هستند.” به عنوان یک بیمار مشخص شده است. ” و در مراقبت از خانه

دبیر ستاد ضد عفونت بوشهر عنوان کرد: از تعداد کل بیماران تاج (6868 نفر) در بیمارستان استان ، 303 مورد بهبود یافته و 342 نفر در خانه و 10 نفر دیگر تحت معالجه هستند. آنها در بیمارستان هستند و 13 نفر درگذشت.

وی با اشاره به تعطیلات روز اول فطر گفت: ما این بیماری را از فردا (جمعه ، 2 ژوئن) در دلام ، ژنو ، بوشهر ، دلوار ، براززن ، اهرم ، خرمجو ، دیر ، کنگان ، عسلویه و جمر بازار آغاز خواهیم کرد. من از اصناف می پرسم. ” مغازه را تا پایان عید دل فطر ببندید.

دکمه بازگشت به بالا