حوادث و رویداد

انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان

انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان

دنیای 77 / خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از کشف دو تیم قاچاق اسلحه و 25 قبضه اسلحه در خوستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار سید محمد صالحی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از کنترل و پایش حرکت قاچاقچیان اسلحه و مهمات در استان خوزستان ، با نظارت اطلاعاتی دو قاچاقچی اسلحه و مهمات را شناسایی و مورد حمله قرار دادند.

به گزارش دنیای 77 ، به نقل از وب سایت پلیس نیوز ، وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در یک عملیات مشترک با اشراف اطلاعاتی و مخالفان آنها در شهرک شاووشا عملیات مکانیکی پیچیده پلیس را انجام دادند که محل انبار اسلحه را شناسایی کرد مخفیگاه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط 20 قبضه اسلحه و 40 قبضه مهمات کشف شد ، افزود: شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در عملیاتی دیگر ، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان یک باند سه نفره قاچاقچی اسلحه و مهمات از محور شوشا – اهواز را با خودروهای نخبه شناسایی و آنها را دستگیر و مطابق قانون از سلاح استفاده کردند.

سردار صالحی افزود: در بازرسی از خودرو توقیف شده 5 قبضه اسلحه و 10 عدد تیغه چوبی به طرز موثری جاسازی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت که در مجموع 25 تپانچه و 50 تیغه چوبی در این دو حمله توقیف شد و چهار نفر دستگیر ، مسلح شدند ، پلیس با قاچاقچیان اسلحه و مهمات به طور جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا