حوادث و رویداد

انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مجروح شدن دو نفر در انفجار یک منزل مسکونی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با دنیای 77 وی در خصوص انفجار در یک ساختمان مسکونی گفت: این انفجار ساعت 10:15 صبح امروز در یک منزل مسکونی در خیابان طالقانی، نعمت آباد پارا رخ داد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: حضور آتش نشانان در محل حاکی از آن است که انفجار در طبقه دوم منزل مسکونی دو طبقه قدیمی حدود 60 متر مربع رخ داده است. البته انفجار منجر به آتش سوزی نشد و ابعاد آن با انفجار اولیه و فنجان یکسان بود، اما شواهد نشان می دهد که حرارت و شدت انفجار در لحظه اولیه بیشتر بوده است زیرا تمام پنجره های خانه وجود دارد. شکسته شدند.

دو جوان بر اثر انفجار گاز در جنوب تهران سوختند

وی با اشاره به اقدامات آتش نشانان در این حادثه گفت: دو جوان 18 و 20 ساله که اتباع افغانستان بودند در محل انفجار حضور داشتند که از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شدند. با حضور عوامل اورژانس اقدامات درمانی برای این افراد انجام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تمهیدات ایمنی لازم اتخاذ و با بررسی کارشناسان مشخص شد که انفجار ناشی از نشت گاز شهری از یک دستگاه گازسوز بوده است.

دو جوان بر اثر انفجار گاز در جنوب تهران سوختند

وی در پایان گفت: همیشه این روزهای سال را می بینیم که هوا گرمتر از قبل می شود. با گرم شدن هوا، شهروندان وسایل گرمایشی خود را که در فصل سرما استفاده می کردند جمع آوری می کنند، اما در برخی موارد بدون نصب لوله کور از قسمت لوله گاز خارج می شوند. در صورت امکان لوله های گاز باید بسته شود تا از این حوادث جلوگیری شود. در نهایت تست نشتی لوله با محلول آب و فوم انجام شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا