عمومی

انتظار تغییر آمریکا ساده لوحانه است

انتظار تغییر آمریکا ساده لوحانه است

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت: ارزش و عظمت شهدا و دستاوردهای آنها حضوری مقتدرانه در معادلات امنیتی ، قدرت و منطقه ای به ما داد.
سید حسن نصرالله به مناسبت روز شهدا افزود: باید قدر و عظمت شهدا را بدانیم و ملتی که ارزش شهدای خود را بداند می تواند نسبت به آنها وفادارتر باشد. سید حسن نصرالله با اشاره به موضع حزب الله در مورد توسعه لبنان گفت: ما قبلاً گفتیم مقاومت لبنان در اشغال قدس و تعیین مرزهای زمینی و دریایی دخالت نمی کند ، زیرا این مسئولیت به عهده دولت لبنان است. در اراضی اشغالی لبنان کمک کنید.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت که دولت لبنان و همچنین مرزبانان این کشور را مسئولیت خود می داند.

برخی از طرفین در تلاشند این مسئله را برطرف کنند که گفتگو با طرف صهیونیستی مقدمه ای برای عادی سازی روابط با اسرائیل است. این کلمات هیچ ارزشی ندارند و هدف آنها پوشش دادن چیزی است که برخی از حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شایعات در مورد تمایل حزب الله برای عادی سازی روابط با دولت صهیونیستی کذب است و ما به انکار آن اهمیتی نمی دهیم.

حسن نصرالله افزود: دولت صهیونیستی به دنبال نفت و گاز در بلوک فراساحل درگیری با لبنان است و اگر این دولت مانع از دسترسی لبنان به منابع طبیعی شود ، باید لبنان نیز از دسترسی به این منابع محروم شود.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکایی هایی که جهان را به پیروی از این قانون فراخوانده اند آخرین کسانی هستند که این قانون را اجرا می کنند. ترامپ به دنبال تصرف میلیون ها رای آمریکایی به نفع خود است و این در حزب جمهوری خواه نیز انعکاس یافته است. من نباید از ابتدای سیاست آمریکا در منطقه ما روی دولت جدید ایالات متحده شرط ببندم ، خواه این سیاست اسرائیل باشد ، دموکرات باشد یا جمهوری خواه.
حسن نصرالله افزود: دولت ترامپ از نظر پورنوگرافی و جرم بدترین دولت ایالات متحده بود و نسبت به دیگران ، به ویژه متحدان آنها مغرور بود.

وی گفت: من از سقوط و شکست ترامپ به دلیل جنایت فجیعی که علیه دو فرمانده شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس انجام داد خوشحال و خوشحالم.

سید حسن نصرالله افزود: چنین اتفاقی احتمالاً برای شخص دیگری مانند ترامپ در بقیه دوره ریاست جمهوری او رخ خواهد داد. اقدام ترامپ برای برکناری وزیر دفاع خود می تواند به اقدامات داخلی و خارجی ایالات متحده مرتبط باشد. ما باید از این دو ماه بعنوان محور مقاومت آگاه باشیم. محور مقاومت باید در اوج آمادگی خود باشد تا در صورت حماقت آمریکایی یا اسرائیلی تلافی کند.

دکمه بازگشت به بالا