عمومی

افسران سپاه پیشرفت اسلامی کشور

افسران سپاه پیشرفت اسلامی کشور

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پس از تأکید بر جریان انقلابی در راستای جریان دینی اسلام و واقعه غدیر و عاشورا، زمان حال را زمان انتظار و امید توصیف کرد و بیان مرحله دوم را آینده‌نگر و امیدوارکننده خواند. و پایان نامه کاری در سراسر جهان. تضاد جریان های دینی و غیر دینی در طول تاریخ و دوگانگی و استکبار ستیزی اسلام را باید به عنوان پدیده ای برجسته در جهان معاصر معرفی کرد و تمرکز بر سه عنصر انگیزه، جهت و هدف را در این راستا به طور قاطع مورد توجه قرار داد.

پر واضح است که فطرت انسان ترکیبی از جسم و روح است و امیال و آرزوهای درونی انسان ریشه در نوع حیوانی و روحی او دارد، به طوری که دنیا و همسویی کنونی جهان گویای آن است. در نوشته های رهبران دینی ، به ویژه وصیت دانشمند کتاب مقدس و مرحوم امام خمینی (ره) ، عشق به خداوند متعال و انگیزه و آرزوی مطلوب همان نوع افراد ذکر شده است.

عنصر دیگر مسیر است که به معنای کنش ها و واکنش ها و فعل و انفعالات زندگی و به معنای عام همان مسیر زندگی انسان است. روشن است که سیره پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام در تقابل با سیره ستمگرانی چون بنی امیه و امرای عباسی و طاغوتی بوده است. از این رو در کارگاه انسان سازی آموزش (دانشگاه فرهنگیان) باید به این نکته توجه شود که آیا سبک زندگی یک معلم مؤمن با ولایت دینی با سبک زندگی یک جریان مشرکانه متفاوت است؟

از نظر دینی، هدف باید بندگی خدا و دوری از بت پرستی باشد، زیرا قرآن کریم خطاب به بندگان می فرماید:
مقام معظم رهبری فرمودند که معلمان افسران سپاه توسعه اسلامی کشور هستند که این امر به دلیل اهمیت و نقش تعیین کننده معلمان در آینده و نظام کشور است.

بنابراین دانشگاه فرهنگیان باید به عنوان دانشگاهی مبتنی بر آموزش و انسانی تلقی شود که هدف اصلی آن ارائه و تربیت معلمان ، مدیران ، مربیان ، کارکنان و محققان م faithfulمن و متعهد ، معتقد به اصول دینی و ارزشهای اسلامی و انقلابی است. ، از جمله صفات اخلاقی. و ارزش های والای انسانی ماهر و توانمند به سبک جمهوری اسلامی.
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم خود را معلم مردم دانسته و می فرماید: همانا من به معلمی مبعوث شده ام.

* بیانات مشاور و نماینده وزیر در دانشگاه فرهنگیان در استقبال از دانشجویان و معلمان جدیدالورود کشور

دکمه بازگشت به بالا