استانی

افزایش قربانیان کرونای فارس/تزریق حدود ۸ میلیون دوز واکسن

افزایش قربانیان کرونای فارس/تزریق حدود ۸ میلیون دوز واکسن

دنیای 77/ فارس بر اساس آخرین گزارش از شیوع بیماری عروق بیماری کرونا در فارس، تعداد مبتلایان به این بیماری به ۷۹۳۳ نفر رسید.

بر اساس گزارش آماری شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب در فارس، ۲۶۷ هزار و ۸۳ آزمایش تشخیص مولکولی و آزمایش سریع در آزمایشگاه پرشیا از شروع بیماری تا صبح روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه تهیه شده است. بیمار مثبت شناسایی شده است.

بر اساس این گزارش، طی 24 ساعت گذشته 72 بیمار جدید بستری شده و در حال حاضر 464 بیمار مشکوک مثبت و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 94 بیمار به دلیل وخامت وضعیت جسمانی تحت مراقبت های ویژه در بخش ICU قرار گرفته اند. .

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی 24 ساعت گذشته، 7 مورد جدید فوت 19 نفر در فارس به ثبت رسید و مجموع فوتی ها به 7933 نفر رسید.

همچنین از زمان شروع این بیماری، 605 هزار و 517 بومی از جمله کووید 19 بهبود یافته، از بیمارستان ترخیص شده و یا از انزوای خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع دوزهای تزریقی واکسن کرونا در شهرستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز 8 میلیون و 934 هزار و 480 دوز شامل سه دوز است که از این تعداد 3 میلیون و 369 هزار و 65 دوز است. دوز اول 3 لک و 64 هزار و 59 دوز و دوز دوم 1 لک 461 هزار و 358 دوز واکسن بود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا