حوادث و رویداد

اعلام آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها با پایان طرح «منع تردد سراسری»

اعلام آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها با پایان طرح «منع تردد سراسری»

پس از اجرای ممنوعیت سراسری تردد بین استانی در جاده های کشور ، راهور ناجا ، معاون اجتماعی پلیس ، آخرین وضعیت اعمال ممنوعیت تردد خودروها در جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با دنیای 77 وی در مورد اجرای محدودیت های تردد کرونا در جاده های کشور گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با فساد کرونا ، طرح ممنوعیت تردد ملی در جاده های کشور در تاریخ 24 مرداد اجرا شد. این طرح تا نیمه شب ادامه دارد جمعه ، 26 سپتامبر. ”

وی گفت پلیس در این مدت به خودروهای غیرمجاز اجازه نداد. آنها در ورودی و خروجی جاده های بین استانی استان مستقر شدند و موانعی مانند نیوجرسی ، حصارها و غیره ایجاد کردند تا از تردد خودروهای غیرمجاز جلوگیری کرده و آنها را به حالت اولیه بازگردانند. مکان ها

جهانی با اشاره به پایان ممنوعیت تردد جهانی ، گفت: اگرچه افسران دیگر از نظر جسمی در جاده ها حضور ندارند و ارتباط جاده ای بین استان ها متوقف نشده است ، اما محدودیت های ترافیکی در شهرهای قرمز و نارنجی کرونا وجود دارد.

معاون اجتماعی پلیس راهو ناجا ادامه داد: بر این اساس ، ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت تاج قرمز و نارنجی ممنوع است و متخلفان برای شهرهای قرمز یک میلیون تومان و برای شهر نارنجی نیم میلیون تومان جریمه می شوند. به ترتیب. “” خروج خودروهای با پلاک داخلی از شهرهای قرمز و نارنجی در کرونا نیز قربانی همین جنایت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام ترددها با استفاده از دوربین های نظارتی تنظیم می شود ، افزود: اگرچه استقرار فیزیکی ماموران کاهش یافته است ، اما قوانین مربوط به تردد غیرقانونی همچنان ادامه دارد و رانندگان نباید تصور کنند که محدودیت های ترافیکی به کلی برداشته می شود. اما همانطور که گفته شد ، محدودیت ها در شهرهای قرمز و نارنجی کرونا ادامه دارد.

جهانی با بیان اینکه وضعیت شهر از طریق وزارت بهداشت اعلام شده است ، گفت: بر اساس آخرین آمار ، در حال حاضر 606 شهر به رنگ قرمز ، 110 شهر به رنگ نارنجی و 322 شهر به رنگ زرد وجود دارد.

به گفته وی ، هیچ تغییری در ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 10 شب تا نیمه شب ایجاد نشده است و افرادی که در این مواقع از وسایل نقلیه غیرقانونی استفاده می کنند نیز دو میلیون توماس جریمه خواهند شد.

رهو ناجا ، معاون اجتماعی پلیس به مردم گفت از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کرده و در صورت تمایل به سفر ضروری ، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند یا از فرمانداران مجوز تردد دریافت کنند ، در غیر این صورت جریمه خواهند شد. یک میلیون تومان شهر قرمز و نیم میلیون تومان شهر نارنجی خواهد بود.

وی در مورد میزان کاهش ترافیک در حین اجرای طرح ممنوعیت کلیه ترددها گفت: در حال حاضر این آمار باید تدوین شود و به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا