ورزش

اعزام تیم فوتبال ۷ نفره به مسابقات جهانی اسپانیا

اعزام تیم فوتبال ۷ نفره به مسابقات جهانی اسپانیا

به گزارش شفاف ، امین الله مانی گفت: با موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین ، تیم فوتبال هفت نفره آمادگی خود را برای حضور در جام جهانی اسپانیا که از سال آینده و اکتبر برگزار می شود اعلام کرد. 14 اولین اردوی آماده سازی ما با 27 بازیکن برای شرکت در این مسابقات در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی شیرودی آغاز می شود.

وی گفت: “تیم فوتبال هفت نفره چهار سال است که در هیچ تورنمنت داخلی یا خارجی شرکت نکرده است و بازیکنان از نظر فیزیکی و فنی بسیار عقب هستند. در پایان سال 6 مرحله اردویی وجود دارد.” بیایید تحویل دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم تیم خوبی به اسپانیا اعزام کنیم ، بازیکنان در هر مرحله از اردو بر اساس تکنولوژی و طبقه بندی ، با انتخاب بازیکنان مورد آزمایش قرار می گیرند. برای 14 جام جهانی اسپانیا. “

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی خارجی برای تیم فوتبال هفت نفره وجود دارد؟ وی گفت: از آنجایی که ما تحت فشار مالی هستیم ، امکان برگزاری اردوهای مشترک در خارج از کشور وجود ندارد و تنها باید بازیکنان را با اتکا به اردوهای داخلی برای جام جهانی اسپانیا آماده کنیم.

الله مونی در پایان ، در پاسخ به این سال که چقدر به کسب سکو در جام جهانی خوشبین هستید ، گفت: “16 تیم در جام جهانی فوتبال هفت تیم حضور دارند ، ما سعی می کنیم در جمع 3 تیم برتر باشیم. ، اگرچه ما در مسیر با مشکلاتی روبرو هستیم ، اما من تمام تلاش خود را برای رسیدن به چنین اهدافی انجام خواهم داد.

دکمه بازگشت به بالا