استانی

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است

دنیای 77/ قم دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه با 42 کشور ارتباط دارد، تاکید کرد: این موضوع برای کسانی که دولت ندارند بسیار مهم است. این حزب روابط بسیار خوبی با منطقه و سایر کشورهای دوست دارد.

اسدالله بادامچیان در سیزدهمین اجلاس سراسری حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن کنفرانس دارالولا برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود، گفت: آنها غرب، تورم را داشتند. و مفاسد مختلف

وی ادامه داد: در این مدت باید مصلحت انقلاب و سیاست کلان را تحمل می کردیم و باید با تاکتیک های خاصی در مورد مطالبات پیش می رفتیم تا دشمنانی که به دنبال بی ثباتی در کشور بودند. این کار را نکن. سوء استفاده». رای مردم و کنار گذاشتن عدم تعهد به پایان می رسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه تندروی ها و نافرمانی های مختلف در این مدت کار را برای عاشقان انقلاب سخت کرده است، گفت: یاران در سایه ولایت این دوران را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به افزایش مخارج احزاب به دلیل تورم و رکود گفت: با وجود این مشکلات توانسته ایم حزب را به خوبی اداره کنیم، معوقات را پرداخت کنیم و نظام مالی ایجاد کنیم.

بادامچیان گفت: با وجود این مشکلات در همه عرصه های سیاسی حضور پرشور داشتیم و همچنین به عضویت شورای وحدت و شورای ائتلاف درآمدیم و به ایجاد وحدت در استان ها کمک کردیم.

وی گفت: ما تاکنون پنج انتخابات مهم داشته ایم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای ملی یازدهم گفت: با شعار وحدت وارد این انتخابات شدیم و از استان ها خواسته شد تا افراد واجد شرایط 9 شاخص را انتخاب کنند. 28 نماینده تهران نیز به مجلس معرفی شدند و سه نفر با رای خوب در لیست نهایی راه وحدت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم حدود 5300 جلسه با اعضای شورای ائتلاف و … برگزار شد، گفت: حدود 200 جلسه برای توافق بین نامزدهای رقیب برگزار شد. 460 گزارش انتخابات دریافت و بیش از 5000 پیامک در این زمینه برای اعضا ارسال شده است.

بادامچیان گفت: انتخابات ریاست جمهوری نه یک فعالیت انتخاباتی بلکه جنگ بود و اصلاح طلبان با گروه های دیگر مقابله کردند و با اتکا به وحدت آیت الله رئیسی به عنوان نماینده و کاندیدای پیشرو انتخاب شدند.

وی گفت: 200 تجمع انتخاباتی داشتیم و 100 هزار پوستر رئیس جمهور منتخب فقط در تهران توزیع شد. در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کار زیادی انجام شد و 5000 نفر در کشور شناسایی شدند که به 14 شاخه دانشگاهی و 11 گروه ویژه تقسیم شدند.

بادامچیان گفت: در همه این بخش‌ها، سیاست هم‌پیمان اتحاد، حفظ اصول اصلی همکاری، همفکری و تعامل است.

وی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با 42 کشور ارتباط دارد، افزود: این برای کسانی که حکومت ندارند بسیار مهم است. این حزب روابط بسیار خوبی با منطقه و سایر کشورهای دوست دارد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا