استانی

اشتباهات مدافعان فولاد، کار دست تیم نکونام داد

اشتباهات مدافعان فولاد، کار دست تیم نکونام داد

دیدار تیم های فولاد عربستان و الناصر در لیگ قهرمانان آسیا با برتری 2 بر صفر تیم سعودی به پایان رسید.

منابع دنیای 77 گفتند ، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D ، فولاد و الناصر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم سعودی با نتیجه 2-0 پیروز شد.

گلهای بازی را عبدالفتاح اسیری در دقیقه 56 و عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 85 به ثمر رساندند.

با این نتیجه ، الودات پس از سقوط یک پله ای در جدول D مرحله گروهی ، به دلیل پیروزی الصعد مقابل اردن ، 5 امتیاز کسب کرد. النصر عربستان با 6 امتیاز و السد قطر با امتیاز در رده های اول و دوم این جدول قرار دارند.

نیمه اول

در آغاز بازی در میانه میدان بود و دو تیم سعی در ایجاد موقعیت برای گلزنی یکدیگر داشتند اما تلاش شاگردان جواد نکونام در دقیقه اول بازی به جایی نرسید.

با رسیدن به اواسط نیمه ، درگیری های النصر و النصر در عربستان بحث برانگیزتر شد و هر دو طرف به دور از ایجاد موقعیت در میانه میدان درگیر شدند.

در دقیقه 27 بازی مهران درخشان آنلاین در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما این بازیکن در آفساید قرار گرفت و موقعیت بازیکن نتوانست به گل برسد.

در دقیقه 30 بازی محمد میری در محوطه جریمه حریف موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما میری پاها را مطابقت نداد و در پایان دروازه بان النصر توپ را مهار کرد.

در پایان ، تلاش های هر دو تیم برای تغییر نتیجه در نیمه اول بی نتیجه ماند ، بنابراین بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم

در دقیقه 5 اولین گل بازی به ثمر رسید و مدافع فولد به اشتباه در محوطه جریمه عبدالفتاح اوزیری فول یک موقعیت خوب به دست آورد و این بازیکن دروازه شاگردان جواد نکونام را باز کرد. یک ضربه ایمن

بعد از این گل فولادی ها حالت تهاجمی تری به خود گرفتند و سعی کردند با ایجاد موقعیت در دروازه الناصر با حضور در نیمه حریف ، نتیجه را جبران کنند.

در دقیقه 66 ، فولاد النصر را از سمت راست شکست و توپ را به محوطه جریمه حریف فرستاد و لوسیانو پریرا با ضربه سر سخت ، اما ولید عبدالله مانع آن شد.

یک دقیقه بعد تیم نکونام یک حمله دیگر را برنامه ریزی کرد و ساسان انصاری با حمله به محوطه جریمه حریف فرصت خوب دیگری ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن واکنش دروازه بان النصر را نیز در پی داشت.

اسپات النصر در نیمه راه به حملات خود ادامه می دهد و موفق به ایجاد موقعیت های زیادی برای خود نمی شود. در این مرحله تیم النصر سعی کرد بازی را مدیریت کند و سعی کند نتیجه را برای خود حفظ کند.

در دقیقه 799 بازی ، پوتوسی با شوت به سمت دروازه الناصر شلیک کرد که توپ را به دروازه حریف فرستاد که در نهایت با واکنش ولید عبدالله به این گل رسید.

عبدالرزاق حمدالله بار دیگر در دقیقه 85 به دلیل اشتباه مدافعان فولادار در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و برای دومین بار با ضربه چیپ موسی کولیبالی دروازه فولادار را باز کرد.

در پایان ، تلاش فولادی ها برای جبران نتیجه بی فایده بود و بازی با برتری 2 بر صفر الناصر عربستان به پایان رسید.

ترکیب فولاد ایرانی: محسن فروزان ، مجتبی نازریان ، مهران موسوی (دقیقه 56 – موسی کولیبالی) ، عارف آگاشی ، مهران درخشان آنلاین ، محمد آبشک (دقیقه چهارم – جوبایر نیک نفس) ، محمد میری ، حسین ابراهیمی (چهارم) ساسان انصاری ، پاتوسی و لوسیانو پریرا.

گروه النصر عربستان: 6 ولید عبدالله ، سلطان الجهانم ، عبدالله مادو ، عبدالله الامری ، پطروس آروجو ، عبدالرزاق حمدالله ، نورالدین امرابت ، سامی النازی (8 دقیقه) ، علی الحسن ، عبدالفتاح اسیری (دقیقه ها) )) و علی لاجامی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا