عمومی

اسکندر نوری و خطر عکس گرفتن با ما!



اسکندر نوری و خطر عکس گرفتن با ما!

الكساندر نوری همچنین به لیست ایرانیانی پیوست كه سوت و تشویق آنها در بوندس لیگا به پایان نرسید.

به گزارش دنیای 77 ، احسان محمدی وارد شد دوران ایران وی نوشت: “الكساندر نوری همچنین به لیست ایرانیانی پیوست كه سوت و تشویق آنها در بوندس لیگا به پایان نرسید.” وی در کمتر از دو ماه توسط هربرت کلینزمان در هرتا برلین جایگزین شد. فقط بعد از چهار بازی این شامل پیروزی جاده ای برابر پادربورن ، شکست 5-0 در برلین مقابل کلن و دو تساوی مقابل D وو sseldorf و Werder Bremen است.

در فوتبال ایران او چیزی شبیه فیروز نادری در ناسا بود. این 35 ساله که روی نیمکت Werder Bremen نشست و به نتایج خوبی رسید و دائماً مورد ستایش قرار گرفت ، مانند یک ستاره عالی به نظر می رسید ، اما به محض اینکه با او یک عکس سوغاتی گرفتیم و او را از Werder Bremen اخراج کرد. او در تیم ناشناخته اینگلوست نگه نداشت. بود آیا این همه تقصیر ماست؟

اسکندر یک مادر آلمانی و یک پدر آلمانی از رشت دارد و او نام فرزندان خود را برای ایرانی بودن انتخاب کرد. مینو و آریان. وی یک یا دو سفر به ایران داشته است و عادل فردوسی پور برای آخرین بار با او مقابله کرده است. از نام او حتی به عنوان گزینه ای برای مربیگری تیم ملی یاد شده بود ، اما اکنون ، در سن 40 سالگی ، او صحنه را ترک کرده است.

به استثنای علی دایی ، کریم باقری ، وحید هاشمیان ، خداداد عزیزی ، مهدی مهدویکیا و علی کریمی که دوران قابل قبولی را در فوتبال بوندسلیگا گذراندند ، بازیکنان زیادی نداشتند اما موفق نشدند. از علیرضا منصوریان و سیروس دین محمدی و مهدی پاشازاده گرفته تا رسول خطیبی و علی موسوی و احسان حاج صفی و سرگئی تیموریان ، هیچ کس خاطره خوبی ندارد. مثل محمدرضا عادلخانی و رضا احدی و حمید علیدوستی ، به نظر می رسد آنها خاطرات دور هستند. اوقات سیاه و سفید.

اما بازیکنان دونفره یا کسانی که تابعیت ایرانی-آلمانی دارند و به فوتبال ما نزدیک هستند ، سرنوشت عجیبی هم دارند.

فریدون زندی: برانکو وقتی 25 ساله بود او را به تیم ملی آورد و پیراهن شماره 10 کایزرسلاوتن را پوشید. این آغاز افول بازیکن خوش تیپ بود که پس از جام جهانی 2006 به قبرس رفت و سرانجام خداحافظی از الاهلی!

امیر شاپورزاده: در حالی که برای Hanzarvestok و Frankfurt بازی می کرد ، وی به عنوان تیم ملی زیر نظر قلعه نووی فراخوانده شد ، مقابل عراق و زامبیا بازی کرد ، سپس از استیل آذین کنار رفت و سپس در لیگ های پایین فوتبال آلمان ناپدید شد. برق سریع خاموش شد و جرقه خاموش شد!

دانیل داوری: دروازبانی که حتی مورد تحسین یورگن کلوپ قرار گرفت و بازیکن خوبی در برانشاویک بود ، پس از دعوت کیروش به تیم ملی و حتی قبل از تایلند و لبنان ، ناگهان حذف شد و هرگز در این بازی حضور نداشت. تیم ملی از او دعوت نشد و به حدی افتاد که اکنون در سن 32 سالگی در رده چهارم فوتبال آلمان بازی می کند!

اشکان دژاگه: او به فوتبال ملی ما کمک کرده است ، اکنون در تراکتور ، اگرچه آنلاین مهمی است و درآمد قابل توجهی دارد ، اما از نظر حرفه ای احتمالاً خوشحال نیست که در بوندس لیگا شروع کرد و دائماً لغزید. وقتی به والیفسبورگ پیوست به تیم ملی ، 26 سال سن داشت و با هوس بازیگری ، خیلی ها گفتند که در بوندس لیگا بازی خواهد کرد ، اما او به فولام پیوست ، که در آنجا باخت ، به ال- رفته عربی و غیره.

من واقعاً به توطئه ها و چشم های زخمی و این داستان ها اعتقاد ندارم ، اما سرنوشت دو شهروند ایرانی و آلمانی عجیب است. انگار آنها با ما عکس سوغاتی می گیرند و بعد هم بازی است! البته پسر 40 ساله هنوز ناامید کننده یک مربی خیلی جوان است و الکساندر نوری می تواند این ایده را از بین ببرد و دوباره به صدر فوتبال صعود کند. اما بعد از دو یا سه اخراج ، یک جاده دشوار پیش رو است.

انتهای پیام


این نوشته از سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا