استانی

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور

استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان برای اولویت بندی صنعت برق کشور

معاون هماهنگی توزیع توانی گفت: استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان در اولویت صنعت برق کشور است.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از آذربایجان غربیحمیدرضا پیرپیران، معاون هماهنگ کننده توزیع توانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: افزایش توان بخش خصوصی و بهره برداری از پتانسیل شرکت های دانش بنیان و حمایت از این شرکت ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: آذربایجان غربی استانی است که همکاران صنعت برق با وجود شرایط سخت هوا تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات و برق رسانی به مردم به کار می گیرند و روحیه کارگران صنعت برق آذربایجان غربی قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی توزیع توانی ادامه می دهد: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همواره از شرکای پیشرو در خدمات عمومی بوده اند.

وی گفت: اعتقاد حساس به خدمت همان چیزی است که ایمان باقی می ماند و یاد خدمت شایسته و ماندگار است.

هماهنگ کننده توزیع توانی گفت: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم یک فرصت است و باید قدر فرصتی را که در اختیار داریم بدانیم و وظایف خود را به گونه ای انجام دهیم که یادآور صنعت برق برای مردم باشد.

وی افزود: ماموریت های سخت و خطیر بر عهده همکاران صنعت برق کشور است چرا که در زندگی امروزی حتی لحظات بدون برق برای مردم بسیار مضر است.

پیرپیران در ادامه تاکید کرد: حداکثرسازی توان بخش خصوصی و بهره‌برداری از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آنها باید در اولویت شرکت‌های توزیع نیروی برق باشد.

وی ادامه داد: در صنعت برق کشور شرایط خاصی داریم و باید با جدیت و همدلی تلاش کنیم تا از قله تابستان 1401 با موفقیت عبور کنیم.

معاون هماهنگ کننده توزیع توانی در پایان از همه مسئولان و متولیان آذربایجان غربی برای عبور موفق از قله تابستانی خواستار مشارکت و همکاری شد و گفت: پیک نیازمند همراهی و همدلی همه ارگان ها و دستگاه های خود هستیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا