عمومی

استفاده از ظرفیت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج فرهنگ نماز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

استفاده از ظرفیت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج فرهنگ نماز - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ششمین اجلاس استانی اقامه نماز عصر دوشنبه با حضور محسن قرائتی مسئول نمازخانه کشور اراک در سیدعلی آگازاده با روش اتصال نماز ، منازل ، مدارس و مساجد برگزار شد. . : از پایه و ابزار روز استفاده کنید.

استاندار مرکزی گفت: موضوع این دوره به جلسات نماز ، اتصالات نماز ، منازل ، مدارس و مساجد اختصاص دارد كه اتصال آنها می تواند در نهادینه سازی فرهنگ نماز ، ترویج سبک زندگی اسلامی و اشاعه دانش تأثیر بسزایی داشته باشد.

فرهنگ نماز به حرکت همه جانبه نیاز دارد

آزادهاده خاطرنشان کرد: فرهنگ نماز به حرکت همه جانبه و استفاده از ابزار مدرن در بین همه اقشار نیاز دارد.

وی افزود: فرهنگ نماز باید از کودکی و دانشگاه ترویج شود و محل کار باید به گونه ای باشد که ایمان به نماز را ایجاد کند و ترویج فرهنگ نماز در جامعه یک سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است. هیچ راه مطمئن تری برای این کار وجود ندارد از مدرسه ، مسجد و خانه. مسدود کردن ارتباط بین

برای ترویج فرهنگ نماز و همچنین آموزش ، مدلی لازم است

فرماندار استان ماركز گفت: “نظرات باید در آموزش و پرورش و همچنین در نماز و در محیط مدرسه الگوی ایده آلی باشد ، در تعیین این مسئولیت تعلیم الهی برای معلمان ، معلمان و مدیران باید الگوی ایده آل وجود داشته باشد تا تأثیر آن را رفتار و دانش دانشجو باش

وی با بیان اینکه اولین جنبه ترویج و آموزش نماز خانه و خانواده است ، خاطرنشان کرد: ارتقا the معنویت در جامعه و نهادینه سازی امور دینی نقش موثری در ارتقا promoting فرهنگ و جامعه و تحکیم پایگاه خانواده دارد.

استفاده از پتانسیل سمینارها و مربیان برای ترویج فرهنگ نماز

فرماندار استان مرکزی گفت: خانواده ها باید تربیت فرزندان خود را مهم بدانند و سمینارهای دانشگاهی می توانند در ایجاد قوانین موثر برای تعامل مساجد ، مدارس و خانه ها نقش موثری داشته باشند.

وی تأکید کرد: سازمان های خصوصی می توانند سایر فعالیت های خود را برای ترویج فرهنگ نماز و تقویت ارتباط بین مساجد ، خانه ها و مدارس اجرا کنند.

دکمه بازگشت به بالا