استانی

استاندار کرمان: تعاون، راه حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است

استاندار کرمان: تعاون، راه حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ متن پیام محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

به نام خدا
تلاش برای توانمندسازی جامعه بشری در زمینه های مختلف به ویژه رشد اقتصادی، پیشرفت فراگیر و گسترش عدالت بدون اجتماعی شدن مسئولیت ها و کار بر اساس گروه های اجتماعی محقق نمی شود. تعاون راهی برای حل مشکلات اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی زمینه ساز پیشرفت و توسعه ظرفیت سرمایه اجتماعی است.
با توجه به شعار هفته ملی تعاون؛ پیشرفت «همکاری، اقتصاد مردمی، جامعه عادلانه» بدون مشارکت مردم، فاقد ارزش و اعتبار است. هفته تعاون یادآور نقش حیاتی مشارکت مردم در تحولات اقتصادی و استفاده از توان آنها برای ارتقای تولید مبتنی بر اقتصاد مردم است. انتظار می رود با توجه به تمرکز دولت بر بخش تعاونی مردمی و تاکید بر مردمی شدن اقتصاد که اقتصاد تعاونی بارزترین جلوه آن است، بخش تعاونی می تواند جایگاه بهتری در اقتصاد استان و غیره داشته باشد. صادرات نفت
اینجانب ضمن تبریک روز تعاون به تمامی تعاونگران و کارگران این قشر تاثیرگذار استان کرمان، از زحمات این عزیزان در ایجاد تحول در بخش تعاون تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با توسعه و ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم ارتقاء یابد. فرهنگ تعاون ارتقاء می یابد و سطح عدالت اجتماعی افزایش و رشد در بخش های مختلف استان کرمان فراهم می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا