ورزش

استاندارد باشگاه‌های ورزشی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا

استاندارد باشگاه‌های ورزشی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا

برای بازی و تمرین در باشگاه ها در روزهای شیوع ویروس کرونا ، لازم است موارد مختلفی توسط مسئولان و مشتریان کلوپ های ورزشی مورد توجه قرار گیرد ، زیرا در غیر این صورت سلامتی آنها به شدت در معرض خطر است.

به گزارش دنیای 77 ، در روزهایی که در معرض شیوع ویروس کرونا هستیم ، برای تقویت استرس ، اضطراب و ایمنی بدن و قبل از رفتن به یک باشگاه ورزشی ، علاوه بر ورزش و تمرینات بدنی ، حتماً برای پیشگیری از توصیه های بهداشتی مهم استفاده کنید. در هنگام ورزش به موارد مهم نیز توجه کنید.

نکات لازم برای مسئولان باشگاه ورزشی

مسئولان باشگاه های ورزشی باید خطر ابتلا به این بیماری را در باشگاه های ورزشی بررسی کرده و تب را در این گروه از افراد بررسی کنند.

موارد مهم دیگری که مسئولان باشگاه های ورزشی باید در نظر بگیرند ، عقیم سازی تمام سطوح وسایل ورزشی پس از هر بار استفاده ، یادآوری مداوم مسئولان باشگاه برای فاصله گرفتن از اجتماع و بازبینی تجهیزات با فاصله حداقل نیم ساعت است. .

نکات اساسی برای مشتریان کلوپ های ورزشی

با توجه به پاسخ فدراسیون پزشکی ورزشی به مسئولان باشگاه های ورزشی در دنیای 77 ، این مشتریان باید توجه ویژه ای به موضوعات مختلف مربوط به سلامت وسایل شخصی و سایر وسایل و استفاده از وسایل شخصی داشته باشند. این همان چیزی است که هست.

پرهیز از صرف وعده های غذایی بوفه در باشگاه های ورزشی ، استراحت در خانه با علائم مشکوک بیماری کرونا ویروس قلب ، داشتن محلول های ضدعفونی کننده ، پرهیز از کلوپ های شلوغ ، استفاده از بطری های یکبار مصرف برای نوشیدن آب موارد دیگر است. این باید توسط مشتریان باشگاه های ورزشی جدی گرفته شود.

فعالیت های باشگاه های ورزشی

به گزارش دنیای 77 ، طبق تصمیم معاون رئیس ستاد تهران ، بیشترین تصمیم در مورد امکان فعال سازی مجدد باشگاه های ورزشی تهران بزرگ ، در صورت اخذ گواهی آموزش ضد پزشکی و مطابقت با پروتکل های بهداشتی ، بیشتر باشگاه های ورزشی تهران است (در وب سایت اخبار فدراسیون پزشکی موجود است) ، آنها می توانند فعالیت های خود را از سر بگیرند و پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند.

طبق ستاد شیوع کرونا در ورزش ، ناظران بهداشتی فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت باشگاه های ورزشی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و در صورت عدم اجرای پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط مدیرکل ورزش و جوانان ، نظارت خواهند کرد. متخلفان طبق قوانین گزارش و با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه هایی که بخوبی از رهنمودهای بهداشتی کرونا پیروی می کنند ، از نظر باشگاه های ورزشی ایمن عمل خواهند کرد ، اگرچه در صورت نقض قوانین و پروتکل های مربوطه باید از آنها آگاهی داشته باشند. ، گواهی ایمنی دریافت کرده بلافاصله لغو می شود و موضوع به عنوان یک به روزرسانی در وب سایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای بازدیدکنندگان اعلام می شود.

یکی از مواردی که برای ارائه گواهی باشگاه های ایمن تعریف شده این است که در هر 100 متر شش نفر حضور دارند ، دستگاه ها حداقل دو متر از یکدیگر فاصله دارند ، باشگاه مربوطه دارای سیستم تهویه و ضد عفونی مطلوب و در عین حال سرویس بهداشتی تمیز است. که باید مورد توجه قرار گیرد و باشگاه ها باید به این موارد توجه کنند و پروتکل های بهداشتی را با سایر باشگاه ها به خوبی دنبال کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا