ورزش

استارت دوباره ساره جوانمردی برای حضور پرقدرت در جام‌جهانی کره‌جنوبی

استارت دوباره ساره جوانمردی برای حضور پرقدرت در جام‌جهانی کره‌جنوبی

مربی ویژه سارا جوانمردی از پیشرفت وی در تمرینات ابراز رضایت کرد و گفت: جوانمردی به روزهای اوج خود رسیده است.

زینب علی اکبری در گفت وگو با دنیای 77، درباره وضعیت سارا جوانمردی برای حضور در مسابقات پارات تیراندازی جام جهانی کره جنوبی اظهار کرد: و تا 23 ادامه خواهد داشت. تلاش می کنیم شرایط تمرینی دو اردوی اخیر را به گونه ای طراحی کنیم که بتوانیم به اوج آمادگی برای جام جهانی کره جنوبی برسیم.

وی گفت: مسابقات جام جهانی کره جنوبی اواخر مرداد ماه برگزار می شود و در این جام به دلیل اینکه سهمیه ورود به مسابقات جهانی امارات توزیع شده است برای تیراندازی که بتواند مجوز کسب کند بسیار مهم است. برای شرکت در مسابقات جهانی با بهترین نتایج.”

سارا جوانمردی مربی متعهد به روند رو به رشد تمرینات خود در سه مرحله اردوی آموزشی اشاره می کند و می افزاید: او توانست این مانع را به سرعت پشت سر بگذارد و اکنون روند تمرینی او رضایت بخش و رو به رشد است.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که سارا جوانمردی در حال حاضر روی تیراندازی تمرکز کرده است: او به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف راست، تمرینات بیشتری را با تپانچه بادی 10 متر انجام داد، در صورتی که این مصدومیت برطرف شود. در آینده کار روی تپانچه های بادی 50 متری را آغاز خواهد کرد. البته در 10 متر شرایط ایده آل و روند رو به رشدی را پشت سر می گذارد.

آیا در چنین سوالی علاوه بر ارتقای مهارت های فنی، از نظر ذهنی هم تربیت شده است؟ وی گفت: روال تمرینی او این است که بین دو شات، تمرکز روی داخل و تصویربرداری تا پایان ضبط کار کند، آن را نزدیک کنید. فعلاً نیازی به حضور روانشناس در کنار سارا جوانمردی نیست، اما کمیته ملی پارالمپیک در صورت لزوم به او کمک خواهد کرد.

علی اکبری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا کی به عنوان انحصاری مربیگری سارا جوانمردی خواهید بود، افزود: بازی های پارالمپیک پاریس تحویل داده می شود، من به طور انحصاری با سارا خواهم بود. در ادامه این مسابقات، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک با رعایت شرایط و ملاحظات تصمیمات لازم را در خصوص ادامه همکاری من با وی در آماده سازی خواهند گرفت. بازی های پارالمپیک پاریس.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا