حوادث و رویداد

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز

دنیای 77 / بوشهر فرمانده انتظامی دلم از کشف یک کیف پول پژو مسروقه با پلاک جعلی در این شهر خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در توضیح این خبر گفت: روز گذشته با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ، مأموران ایستگاه بازرسی موسوی دیلم شهید به یک دستگاه خودروی سواری پژو در حال عزیمت به استان خوزستان مشکوک شده و متوقف شدند. این برای بیشتر است تحقیق و بررسی.

سرهنگ اسماعیلی افزود: پس از پرس و جو از پلاک خودرو ، جعلی بودن پلاک مشخص شد و سابقه سرقت این وسیله نقلیه از شهر اراک در مرداد ماه سال جاری وجود دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان افزود: پس از تشکیل پرونده ، سارق تحویل مقامات قضایی و خودرو به مالک تحویل داده شد.

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان دیلوم به شهروندان گفت: برای جلوگیری از سرقت خودرو باید از تجهیزات ایمنی استفاده كنند و خودروهایشان در پارکینگ عمومی پارک شود تا نگهبانانی داشته باشند.

گرفتن 2 سارق با 4 مورد سرقت

افسر مسئول ایستگاه پلیس ژنو از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 4 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی در اعلام خبر افزود: پس از چندین فقره سرقت در شهر ژنو ، دستگیری سارقان یا سارقین به ویژه در دستور کار افسران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با تحقیقات میدانی و تحقیقات در مورد صحنه سرقت ، دو سارق حرفه ای را شناسایی و از طریق ترکیبی از مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

این مقام پلیس خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی فنی به چهار فقره سرقت با همدستان خود در ژنو اعتراف کردند: “هر دو متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده اند.”

رئیس پلیس ژنو گفت که تلاش برای دستگیری همدستان سارقان در دستور کار قرار دارد و 110 شهروند را فراخواند تا هرگونه اخبار مشکوک و مسائل را به پلیس گزارش دهند و از گذاشتن اشیای قیمتی مانند طلا و اشیای قیمتی در خانه خودداری کنند و برای اطمینان بیشتر این موارد سپرده های بانکی ایمن. آن را در جعبه قرار دهید.

معدن بازداشت غیرقانونی در تانژست

فرمانده پلیس تاننگستان از کشف 20 دستگاه سکه دیجیتال به ارزش بیش از 2 میلیارد روپیه در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه در توضیح این خبر گفت: نیروهای امنیتی از طریق اطلاعات اطلاعاتی در مورد فعالیتهای غیرمجاز شرکت استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در روستای باجوئی مطلع شدند.

وی افزود: پس از تأیید صحت موضوع ، مسئولان با هماهنگی مقامات قضایی به مزرعه مواد معدنی اعزام شدند و در جریان تحقیقات 20 دستگاه تولید سکه دیجیتال قاچاق را کشف کردند که با برق شهر غیرقانونی استفاده می شد.

فرمانده پلیس تانانگستان یک فرد را در ارتباط با این پرونده دستگیر کرد و به نقل از کارشناسان گفت: ارزش تخمینی دستگاه 2 میلیارد و 800 میلیون ریال تخمین زده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه دستگاه مکشوفه تحویل مقامات قضایی شده است.

سرهنگ خواجه با اشاره به همکاری مردم با پلیس برای اطمینان از ایمنی گفت: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از هرگونه دپوی کالای قاچاق خود ، سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به مأموران اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا