حوادث و رویداد

از دستگیری سارق ۱۸ ساله موتورسیکلت تا دزد دوچرخه‌ها

از دستگیری سارق ۱۸ ساله موتورسیکلت تا دزد دوچرخه‌ها

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ از دستگیری سارقان کلاهک سیار که قصد حمله به ماموران پلیس را داشتند خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ جلیل مفوفایی با اشاره به مهم ترین پرونده پلیس پیشگیری در روزهای اخیر گفت: مردی که در باغی مشغول فروش مواد مخدر بود روز گذشته در حین اجرای طرح پاکسازی پارک ها و باغ ها از فروشندگان مواد مخدر و معتادان کشته شد. ماموران کلانتری 157 مسعودیه را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران به صورت ناشناس مرگ کسبه را مشاهده کردند و در یک سری مراقبت های ویژه مشاهده کردند که متهم بسته ای را به یکی از شهروندان تحویل داده و مبلغی دریافت کرده است.

رئیس پلیس مقاومت تهران گفت: متهم در عملیاتی دستگیر شد. از این متهم 400 گرم مواد مخدر در بسته بندی های مختلف به همراه مقداری وجه نقد به دست آمده از فروش مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: متهم برای تحقیقات بیشتر پلیسی به کلانتری منتقل شد.

مک فای افزود: پلیس در هر شرایطی در مقابل این سوداگران مرگ ایستاده است.

وی در ادامه افزود: متهم 32 ساله به جرم خود مبنی بر فروش مواد مخدر اعتراف کرده و در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

دو سارق دوچرخه دستگیر شدند

مکفوی با اشاره به دستگیری سارقان دوچرخه گفت: چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل دکل ها در محدوده وردوارد، ماموران تیم عملیاتی کلانتری وردوارد را مجبور به شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان کردند که در دستور کار خود قرار دارد. و بررسی دوربین های موجود در محل سرقت گزارش شد که این دو سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو نقره ای رنگ خود را به محل وقوع سرقت رساندند که این امر باعث شد مشخصات خودروی سارقان در اختیار تمامی یگان های عملیاتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ماموران روز گذشته خودروی سارقان را در حوالی یک برج در منطقه مشاهده کردند و در یک عملیات پلیسی پس از شلیک چند تیر هوایی خودروی سارقان را متوقف و دو متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متهمان به کلانتری منتقل و هر دو به جرم خود اعتراف کردند.

وی افزود: این دو متهم دارای سابقه و سابقه محکومیت بوده اند. متهم به 10 فقره سرقت در منطقه اعتراف کرد.

مک فی ادامه داد: تمامی اموال مفقود شده شناسایی و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شدند.

ربایندگان تلفن همراه به آخر خط رسیده اند

موکوفه با اشاره به دستگیری سارقان تلفن همراه گفت: با اجرای طرح مبارزه با سارقان تلفن همراه، روز گذشته ماموران کلانتری 118 ستارخان حین گشت زنی در حوزه امنیتی مشکوک شدند. راکب و سرنشین موتورسیکلتی که فاقد پلاک بوده و ناشناس مشاهده کردند

وی ادامه داد: متهمان قصد سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشتند که متوجه حضور ماموران شدند. در ادامه عملیات ضربتی سارقان مهار شدند و پس از مدتی موتورسیکلت آنها به زمین افتاد و متهم با پای پیاده متواری شد.

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ گفت: متهمان با استفاده از سلاح سرد قصد حمله به ماموران را داشتند که هر دو متهم در عملیات پلیسی خلع سلاح و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دو گوشی موبایل که اخیرا از متهمان سرقت شده بود کشف و متهمان 21 و 22 ساله به سرقت گوشی های تلفن همراه اعتراف کردند.

مکفوی گفت: حضور به موقع پلیس و عملکرد درست و هوشمندانه سارقان خنثی شد.

سارق موتورسیکلت 18 ساله دستگیر شد

مکوفهی در ادامه دستگیری سارق 18 ساله موتورسیکلت را به اشتراک گذاشت و گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت موتورسیکلت، دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 148 بی پلاب قرار گرفت. .

وی ادامه داد: با بررسی دوربین های صحنه سرقت، مشخصات ظاهری متهم در اختیار تمامی گشت ها و یگان های عملیاتی قرار می گیرد.

مک فی افزود: ماموران به مکان هایی اعزام شدند که سارقان با اطلاعاتی که داشتند می توانستند بازرسی کنند و گشت های بی هدف انجام دادند. روز گذشته یکی از واحدهای گشت عملیات متوجه این سارق شد که قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت با مشخصات مشابه را داشت و بلافاصله در یک عملیات هماهنگ پلیسی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم 18 ساله منکر ارتکاب جرم شد اما با مشاهده فیلم و عکس های خود در صحنه سرقت به جرم خود اعتراف کرد. وی گفت: موتورسیکلت های سرقتی را به سارق فروخته است.

مکفوی با اشاره به شناسایی صاحب اموال مسروقه گفت: تلاش برای دستگیری مالک و کشف سایر جرایم احتمالی متهم و جزئیات پرونده ادامه دارد.

تلفن همراه راننده تاکسی به سرقت رفت

مکوفهی با اشاره به دستگیری سارق گوشی تلفن همراه گفت: سرقت گوشی موبایل از راننده تاکسی توسط موتورسوار پشت چراغ قرمز برای کتمان هویت سارق در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت. طرح های دستگیری و پلیس مسعودیه آغاز شده است

وی در ادامه گفت: متهم از بی توجهی راننده تاکسی برای سرقت استفاده کرد.

مکوفه افزود: با اجرای طرح مهار، سارق در یکی از خیابان های مسعودیه شناسایی و با هوشیاری ماموران قبل از اقدام دستگیر و دستگیر شد.

رئیس پلیس مقاومت تهران گفت: تحقیقات تکمیلی منجر به کشف گوشی تلفن همراه متعلق به اموال فقدانی شد و متهم به سرقت گوشی تلفن همراه از راننده تاکسی اعتراف کرد.

مکفوی گفت: سرعت عمل پلیس در دستگیری سارقان از اولویت های پلیس و کلانتری است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف جزئیات این پرونده و سایر جرایم مشابه ادامه دارد.

رئیس پلیس پیشگیری گفت: متهم به پنج فقره سرقت اعتراف کرد. تلاش برای شناسایی سایر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا