حوادث و رویداد

از بازداشت سارقان سریالی تا موادفروشان جنوب تهران

از بازداشت سارقان سریالی تا موادفروشان جنوب تهران

دستگیری سارقان سریالی قطعات خودرو، فروشندگان مواد مخدر و … توسط رئیس پلیس مقاومت پایتخت اعلام شد.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ جلیل موفایی با اشاره به مهمترین پرونده پلیس پیشگیری در روزهای اخیر گفت: وقوع چندین فقره سرقت زنجیره ای لوازم جانبی خودرو در منطقه یافت آباد، ماموران پلیس را مجبور به اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت کرده است. در این منطقه. در همین راستا ماموران تیم عملیات کلانتری یافت آباد با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی پلیسی توانستند یکی از عاملان سرقت را شناسایی کنند. همچنین مشخصات و اطلاعات ظاهری خودروی متهم به کلیه واحدهای گشت پلیس آگاهی ارائه شد و ماموران پلیس در حین گشت زنی روز گذشته خودروی سارق را در یکی از جاده های اطراف مشاهده و پس از توقف خودروی متهم وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مقاومت تهران با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس و بازرسی از خودروی وی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت با کمک همدست خود اعتراف کرد. همچنین تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری همدست این متهمان ادامه دارد. متهم دستگیر و روانه دادسرا شد.

دستگیری فروشندگان مواد مخدر در جنوب تهران

موکوفهی با اشاره به دستگیری فروشنده مواد مخدر در محله خانی آبادنو گفت: ماموران کلانتری 152 خانی آبادنو پس از اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر در این منطقه تحقیقات و جست و جو برای کشف هویت وی را آغاز کردند. و مخفیگاه ها آنها این فرد را شناسایی کرده اند.

وی در ادامه گفت: تیمی از ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قانونی برای دستگیری متهم به مخفیگاه او رفته و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. ماموران در بازرسی از متهم 34 ساله و دارای سابقه 500 گرم شیشه و مواد مخدر هروئین کشف و ضبط کردند.

دستگیری سارقان لوازم جانبی خودرو بلافاصله پس از سرقت

مکوفهی با اشاره به دستگیری چند سارق خودرو گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از داخل یک دستگاه خودروی پژو کیف پولی، بلافاصله ماموران کلانتری گلبرگ برای جمع آوری اطلاعات مربوط به این پرونده به محل اعزام شدند که حضور آنان در این خصوص اعلام شد. به موقع.” با تحقیقات پلیسی از محل سرقت مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فرار کرده و متواری شدند. از این رو مشخصات خودروی سارق به تمامی واحدهای گشت پلیس آگاهی و طرح مهار پلیس اجرا شد.

مدیر پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ناگهانی متهم توسط پلیس گفت: دقایقی بعد پلیس با مشاهده خودروی سارق در داخل خودرو پارک شده و سارقان غافلگیر و دستگیر شدند. انتظار حضور و دستگیری پلیس را نداشتم.

وی با اشاره به کشفیات پلیس از این متهمان گفت: در بازرسی از خودروی متهم، دقایقی قبل اقلام سرقتی از خودروی یکی از شهروندان را کشف کردند. این اقلام شامل ضبط و نوار خودرو و چاقویی است که در سرقت استفاده شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به سابقه متهم گفت: این متهمان دارای سابقه ارتکاب جرایم متعدد بوده و باید دوران حبس خود را بگذرانند. همچنین در رابطه با این پرونده چندین اموال گمشده شناسایی شده و تلاش برای یافتن سایر اموال مفقود شده ادامه دارد.

دو سارق تلفن همراه دستگیر و 10 فقره سرقت کشف شد

مکوفهی با اشاره به کشف دو سارق تلفن همراه و کشف 10 فقره سرقت گفت: ماموران تیم عملیاتی 114 غیاثی حین گشت زنی در اطراف غیاثی به یک دستگاه موتورسیکلت دو دیفرانسیل با پلاک مخدوش مشکوک شدند. بی هدف پرسه می زدند و شهروندان را آزار می دادند و برای این کار مردم را رصد می کردند. در همین حال ماموران متوجه شدند که این افراد اقدام به سرقت و جعل گوشی تلفن همراه کرده و از محل متواری شدند. لذا ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و مشخصات سارقان را به سایر واحدهای گشت کلانتری اعلام و طرح مهار را اجرا کردند. در ادامه در این عملیات هارتال سارقانی که موتورسیکلت را متوقف کرده و با سلاح سرد قصد درگیری با پلیس را داشتند دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف سلاح سرد و اموال مسروقه از متهم گفت: در تحقیقات اولیه از متهم دو قبضه سلاح سرد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد. متهمان 25 و 28 ساله در تحقیقات مقدماتی به سرقت گوشی تلفن همراه به روش کپی موبایل، تهدید با سلاح سرد و 10 فقره سرقت مشابه در شرق تهران اعتراف کردند. همچنین تعدادی از اموال مفقود مرتبط با این پرونده شناسایی شده است. تحقیقات تکمیلی برای کشف جرم احتمالی متهمان ادامه دارد و با تشکیل پرونده به دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا