عمومی

اخبار مشروح ۱۳، جمعه، ۲۶ اردیبهشت ۹۹

اخبار مشروح ۱۳، جمعه، ۲۶ اردیبهشت ۹۹

*شغل پرداخت از آسیب دیده تاج به یک میلیون کارگاه
وزیر کار گفت که تعدادی از کارگاه های آموزشی ۳ ۲۰۰ میلیون هزار کارگر و نیروی انسانی مشمول قانون دریافت امکانات کرونایی.

این واحد قبول تعهد به حفظ نیروی کار خود است که بر اساس لیست بیمه به ارسال به امنیت اجتماعی در ماه های ژانویه و فوریه سال
۹۸ محاسبه شود., این موضوع برای دریافت وام. هر فرد انسانی کارگاه های آموزشی در این طرح مبلغ ۱۶ میلیون تومان و در ازای هر کارگر کارگاههایی به طور مستقیم نمی تواند به میزان ۱۲ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد داده شده است.

واحد های زیر باید پس از دریافت اس ام اس به سیستم کارآمد مراجعه و ثبت نام. با تصویب ستاد ملی چهره به چهره با تاج و ستاد اقتصادی دولت ، از محل منابع شبکه بانکی. ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات این اطلاعات در فرمان شیوع تاج به آسیب دیده می شود., تخصیص خواهد یافت.

اگر چه شیوع ویروس کرونا در بهار سال ۹۹ برای بسیاری از خانواده ها که به سقوط است که, اما کمکهای وفادار بی همتا کشور در این زمان فرهنگ وحدت و همدلی ، برای گرفتن بینوایان و همسایه و غمخواری و کمک به مؤمنان در میان مردم نهادینه کنند.

مشتریان خوش حساب مسکن آنلاین و موم می ۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای تعمیر و نوسازی از پذیرش. مدیر اعتبارات بانک مسکن همچنین امکانات اضافی که توده از سال جهش یک گفت: جرم, خانه, فن آوری های جدید استفاده می کنند در تهران ۲۵۰ میلیون تومان در شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات به آنها را دریافت.

با توجه به علمداری دیگر انبوه سازان همچنین مقابله با نیازهای شهر تهران ۲۰۰ میلیون تومان است در شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر ۱۸۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد دریافت خواهید کرد.

این امکانات بر روی سقف ۱۲۰ میلیون تومان قابل انتقال به خریدار و جمعی از ساخت و ساز برای پرداخت از طریق داده ها-داده ها در تنفس. علمداری همچنین گفت که امکانات دربافت فرسوده در شهر تهران ۲۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۲۰ میلیون تومان در حال حاضر. مردم در مربوطه بافت تکرار اقدامات برای ساخت آنها قادر خواهد بود به مجموعه ای از سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام.

*فلسطینیان خشمگین شدند که این تظاهرات از وزیر امور خارجه در فلسطین اشغالی, تصویر, مایک پمپئو را به آتش کشیدند.

معترضان در ادامه مخالفت با طرح مقابله قرن و سیاست دولت آمریکا در قبال فلسطین و سوریه است. یک روز پس از شهادت یک جوان فلسطینی به شلیک ۹ گلوله نیروهای امنیتی صهیونیست به شهادت رسید ، بسیاری از فلسطینی ها در این منطقه پس از آن عاره این تجمع

*مغلوب ساختن پیشی جستن از نمایندگان سنای آمریکا خواستار آن شدند که رئیس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما رئیس جمهور این کشور به منظور ارائه توضیحات در مورد چگونگی “بزرگترین رسوایی در تاریخ آمریکا” خوانده شده به سنا و مجلس به نظر می رسد به آنها را.

مغلوب ساختن پیشی جستن طی روزهای اخیر چندین بار است که ادعا کرد که ماموران دولت باراک اوباما در تلاش برای با سوء استفاده از پژوهش های سیاسی, در مورد دخالت اتهام روسیه به آمریکا, انتخابات, انتخابات, او حمله خواهد کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین ادعا می کند که باراک اوباما به طور مستقیم در این قضیه نقش و ارتکاب جرم و جنایت است البته اگر اوباما واقعا به چه جرم است که توضیحات خاصی ارائه نشده است.

منتقدان مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به عملکرد بسیار ضعیفش مقابله با شیوع کرونا در تو. s. تلاش برای ایجاد یک تازه جنجال ذهن انتقادی دلیل بیکفایتی دامن او به دولت ایالات متحده است. منحرف کردن.

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد از احتمال برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی این سازمان در نیویورک به صورت مجازی خبر داد.

“استفان دوجاریک” اعلام کرد: برگزاری این نشست از آخرین روش دشوار است و غیرمحتمل است و در این ارتباط گزینه های مختلف می تواند مورد بررسی و شاید برای برگزاری مجمع عمومی در قالب یک منطقه مجازی یا جلسه به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری به دنبال.

*وزارت خارجه تایلند سفیرمغرب در اعتراض به اظهارات سرکنسول این کشور در برابر تایلند و دیگران. تماس برای کمک. این اقدام پس از آن صورت گرفت به رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر شده که سرکنسول غرب در شهر “وهران” تایلند “دشمنان” است که این خطاب. کنسول مغرب ادعا می شود صدای فیلم “مرد مرد” است.

این گزارش محرمانه سازمان ملل از استقرار مزدوران غرب درلیبی از ژوئن ۲۰۱۹ (تابستان سال گذشته) با هدف کمک به مردم خلیفه حفتر ، پرده برداری کرد.

بر اساس گزارش کمیته مجازات شورای امنیت و قوانین بین المللی مزدوران درغالب کارکنان دو شرکت غرب از دفتر خود را در دبی امارات متحده عربی است که کمک به مردم حفتر حمله به طرابلس لیبی سفر کرد. اثر حمله موشکی در مردم حفتر منطقه ای مسکونی در مرکز طرابلس ، ۱۴ غیر نظامی کشته شدند.

*ویژه سفیر سازمان ملل در امور یمن در گزارش خود به جلسه شورای امنیت. در مورد اقدام شورای موقت جنوب یمن در بیانیه خود تعيين و با استفاده از تنش در جنوب کشور به خصوص در أبین و سقطری ابراز نگرانی کرد.

Griffiths اشاره کرد: نظام سلامت و ارائه خدمات عمومی در عدن در آستانه سقوط قرار گرفته است.

دولت انتقالی سودان, موفق, بیشتر نیروهای این کشور که جنگ در یمن است که در حال ارسال به این کشور بازگرداند. احزاب و گروه های سیاسی در سودان با استقبال از اقدام دولت و…. این است که دیرهنگام توصیف کرد.

*پلیس در چین, یک شبکه جعل پول رسمی و اسکانسهای جعلی ارزش ۴۲۲ میلیون یوان کشف شد.

وزارت امنیت عمومی چین اعلام کرد که بالاترین میزان اسکناس جعلی است که از تأسیس جمهوری خلق چین در سال ۱۹۴۹ کشف شد.

۱۶ مرد مظنون به عملیات پلیس چین در شمال و در جنوب کشور دستگیر شده است.

دکمه بازگشت به بالا