استانی

اجرای ۲۹۸ عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

اجرای ۲۹۸ عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

دنیای 77/ لرستان مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به اجرای 298 عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای استان، گفت: کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید لرستان در خرم آباد برگزار می شود. در آوریل 1402.”

محمد محمود در گفت وگو با دنیای 77، با بیان اینکه استان لرستان در دوران انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم 6 هزار و 544 شهید را تقدیم کرد، اظهار کرد: استان لرستان در دوران انقلاب، تقدیم دفاع مقدس شد.

وی افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لرستان، کنگره ملی شهدای لرستان در اردیبهشت ماه سال آینده در خرم آباد برگزار می شود.

محمود هند با اشاره به تصویب و ابلاغ 217 عنوان برنامه در آغاز کنگره ملی شهدای لرستان، گفت: با گذشت بیش از یک سال، 81 عنوان برنامه اضافه شد و اکنون این برنامه به 298 عنوان رسیده است.

وی با اشاره به استفاده از اختیارات داخلی دستگاه های اجرایی استانی برای برگزاری این کنگره ملی گفت: در کمیته تالیف 15 درصد پیشرفت داشته ایم، در حالی که کمیته های دیگر برای تدوین کتاب برنامه ریزی کرده اند، باید به گونه ای باشد که کتابی در دست اجرا باشد. در کمیته منتشر شود اما با هماهنگی منتشر خواهد شد.

مجری کنگره ملی شهدای لرستان گفت: رویکرد کنگره به 6300 شهید استان مردمی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای ارائه مطلوب ترین برنامه و بهبود وضعیت شهرستان به کار می گیرند. در همین راستا به طوری که نماینده ای با عزت و وقار گفت: استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد کنگره شهید و دبیر آن در گرو فرماندهی ارتش استان و همکاری های برگزاری موفق آن است. ، هماهنگی و پشتیبانی نهادهای شهرستان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا