عمومی

اجرای طرح ارتقای امنیت در فردیس/ کشف بیش از ۱۹۱ فقره سرقت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اجرای طرح ارتقای امنیت در فردیس/ کشف بیش از ۱۹۱ فقره سرقت - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کامران ملکی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای مقابله با قانون شکنان و ناقضان امنیتی و همچنین ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، اخیراً طرح ۷۲ ساعته در فردیس اجرا شده است. تاکنون 36 سارق شناسایی و دستگیر شده اند.» و بیش از 191 نوع سرقت کشف شده است.

وی با اشاره به نقش مثبت کمپ های ماده 17 در کاهش حضور معتادان متجاهر در خیابان ها، گفت: در اجرای این طرح بیش از 30 فروشنده مواد مخدر در سطح شهر و بیش از 64 کیلوگرم توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده اند. انواع مختلف بررسی می شود، مواد مخدر کشف می شود.

فرمانده انتظامی فردیس با اشاره به بازرسی 16 دستگاه خودرو و 64 لوازم جانبی خودرو از کوی متهم گفت: با توجه به کشفیات قابل توجه در این طرح هنوز ارزش واقعی اموال مسروقه مشخص نشده است.

وی افزود: دستگیری 14 مجرم سایبری که با استفاده از راهکارهای مختلف اینترنتی اقدام به تخلیه کارت های بانکی و سوء استفاده از اطلاعات شخصی شهروندان می کردند، از دستاوردهای این طرح سه روزه است.

وی با هشدار نسبت به سارقان، اراذل و اوباش و ناقضان امنیتی خاطرنشان کرد: پلیس فردیس با رصد فعالیت اراذل و اوباش در مناطق مختلف شهر و اجرای مستمر و قوی طرح های ارتقای امنیت اجتماعی نمی تواند امنیت را مختل کند.

دکمه بازگشت به بالا