اقتصادیکسب و کار دنیای 77

آیا طرح آماده کارت ویزیت psd قابل ویرایش است؟

رنگ ، عبارت و بافت کارت ویزیت شما تأثیر زیادی در جذابیت آن و توانایی آن در انتقال تصویر شرکت شما دارد. . هنگام طراحی کارت خود از عقل سلیم استفاده کنید. اگر تجارت شما اسباب بازی ها و بازی های کودکان را به بازار عرضه می کند ، ممکن است سعی کنید از رنگ ها و کلمات روشن و اصلی که با خط کودک نوشته شده است استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر از خدمات مشاوره مالی استفاده می کنید ، می خواهید کارت ویزیت شما حرفه ای و قابل اعتماد باشد ، بنابراین به ظاهر سنتی مانند چاپ سیاه در زمینه خاکستری ، بژ یا سفید پایبند باشید. البته طراحان حرفه ای ادعا می کنند که کارآفرینان نباید به تنهایی اقدام به  طرح آماده کارت ویزیت کنند ، اما بسیاری از صاحبان مشاغل با نقدینگی چاره دیگری ندارند.

آیا طرح آماده کارت ویزیت psd قابل ویرایش است؟

بهترین اقدام شما؟

مراجعه به سایت در بخش دانلود کارت ویزیت لایه باز رایگان PSD میتوانید بیش از 1000 مدل با سلیقه خود دانلود کرده و بدون دردسر و دقدقه آن را برای خود ویرایش کنید.

نکاتی که برای  کارت ویزیت وکالت باید رعایت کرد

  • از لوگوی خود به عنوان پایه استفاده کنید. آن را بزرگترین عنصر روی کارت کنید.
  • ساده بگویید. اطلاعات زیادی را روی کارت جمع نکنید.
  • موارد ضروری-نام ، عنوان ، نام شرکت ، آدرس ، شماره تلفن و فکس و آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید-و مطمئن شوید که نام و نام تجاری شما بلافاصله قابل شناسایی است.
  • مطمئن شوید که حروف به راحتی قابل خواندن هستند.
  • به یک یا دو رنگ بچسبید.
  • مطمئن شوید که خواندن آن آسان است.

پس از تهیه کارت ویزیت لایه باز ، از آنها حداکثر استفاده را ببرید:

  • همیشه بیش از یک کارت به مردم بدهید (بنابراین آنها می توانند آن را به دیگران بدهند).
  • کارت خود را در تمام مکاتبات خود قرار دهید.
  • همیشه کارت ها را همراه خود داشته باشید ، در کیف کارت ، تا تمیز و مرتب باشند.

خدمات وب کاران

در گوگل بسیاری از وب سایت هایی هستن که طرح های لایه باز برای کارتهای ویزیت به شما عزیزان ارائه میدهند و شما میتوانید تمام بخش های ی طرح را به سلیقه خود ویرایش کنید و مطالب یا محتوای خود را درون یک کارت بگذارید سایت وب کاران نیز به کمک شما آمده تا هم در زمینه طراحی و هم چاپ کارت ویزیت کنار شما باشد تا با کمترین قیمت با کیفیت ترین کار را تحویل شما عزیزان بدهد.

نمونه کارت ویزیت لایه باز حرفه ای

با طراحی بی نظیر کارت ویزیت، سر و صدا را کاهش دهید.

آیا می خواهید در رویدادها، جلسات و موارد دیگر تأثیری برجسته داشته باشید؟ کارت ویزیت هایی ایجاد کنید که بتوانید با اطمینان آنها را در اختیار مشتریان و بالقوه های جدید قرار دهید. آنها را در رویدادها به اشتراک بگذارید تا خود و کسب و کارتان را معرفی کنید، یا آنها را به کیف ها، پوشه ها و موارد دیگر اضافه کنید.

و با انتخاب قالب ها و گزینه های سفارشی سازی ما، طراحی کارت ویزیت لایه باز رایگان PSD برای برند شما آسان است. همچنین می‌توانید اطلاعات تماس، کد QR، موقعیت مکانی خود و موارد دیگر را در چند مرحله ساده اضافه کنید. بنابراین خلاق باشید و برای شبکه سازی آماده باشید.

و فراموش نکنید – کارت ویزیت می تواند جالب، مرموز و سرگرم کننده باشد. برای طرفداران نتفلیکس، حتی می‌توانید از کارت‌های ویزیت معروف Squid Game ایده بگیرید. برای ایده ها و الهام گرفتن، چند نمونه کارت ویزیت لایه باز رایگان PSD را بررسی کنید.

دانلود کارت ویزیت لایه باز

ضخامت کارت ویزیت چقدر است؟

ضخامت کارت بیزینس معمولاً با “نقاط” اندازه گیری می شود که به اختصار “pt” خوانده می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، کارت ضخیم تر است. ضخامت کارت ویزیت استاندارد 14pt است، اما وزن آن می تواند بسته به نوع کاغذ متفاوت باشد. برای مثال، کارت‌های ویزیت فوق‌العاده ضخیم ما در واقع 32pt هستند و کارت‌های پرمیوم پلاس ما با 18pt هستند.

دانلود کارت ویزیت لایه باز رایگان

با کارت ویزیت های قدیمی چه کار کنم؟

اگر اطلاعات هنوز هم بیشتر درست است، می توانید با خط زدن اطلاعات قدیمی و نوشتن در متن جدید، آنها را به عنوان پشتیبان نگه دارید. اگر کارت‌ها عمدتاً نادرست هستند، بازیافت آن‌ها را توصیه می‌کنیم.

چگونه کارت ویزیت را سازماندهی کنم؟

توصیه می کنیم از یکی از دارندگان کارت ویزیت خود استفاده کنید که در مجموعه ای از مواد و سبک های مختلف موجود است.

چگونه طرح کارت ویزیت را انتخاب کنم؟

به طور سنتی، طرح‌های کارت ویزیت دارای طرح‌بندی افقی هستند، اما اگر به دنبال حسی متفاوت و مدرن هستید، ما الگوهای زیادی برای کارت‌های ویزیت عمودی نیز داریم. تا آنجا که طرح‌بندی‌های خاص طراحی، هزاران نفر را داریم که می‌توانید به سرعت بر اساس صنعت، شکل، سبک و موارد دیگر مرتب کنید و مرور کنید.

اگر یک روکش مخصوص به کارتم اضافه کنم (مثل براقیت برجسته یا لهجه فویل)، آیا در هر دو طرف خواهد بود؟

جلوی کارت شما هر بافت یا رنگی را که انتخاب کرده اید خواهد داشت. پشت یک سطح صاف و مات خواهد بود – برای اضافه کردن یادداشت ها، قرار ملاقات ها یا اطلاعات دیگر عالی است

آیا نگهدارنده و کیف کارت ویزیت من را پیشنهاد می کنید؟

آره. می‌توانید از میان انواع سبک‌ها و مواد، به همراه برخی گزینه‌های سفارشی‌سازی، درست در صفحه دارندگان کارت بیزینس ما، انتخاب کنید.

الهام از طراحی: نمونه های کارت بیزینس شیک

ایجاد یک طرح کارت ویزیت که در این میان گم نشود و به برند شما علاقه مند شود، می تواند کاری دلهره آور باشد. کارشناسان طراحی Vistaprint پیدا کردن سبکی را که به بهترین وجه با کسب و کار شما مطابقت دارد را برای شما آسان تر می کنند. در زیر، ما لیستی از نمونه‌های کارت ویزیت را گردآوری کرده‌ایم – از هنرمندانه پیچیده تا بسیار ساده – تا به شما کمک کند الهام بگیرید.

  1. ساده و ظریف

ایجاد یک طرح ساده کارت بیزینس به این معنی نیست که محصول نهایی خسته کننده یا بی الهام خواهد بود. طراحی های مینیمالیستی که به خوبی انجام شده اند، تازه، خوش سلیقه و برجسته به نظر می رسند و نشان دهنده اعتماد به برند شما هستند. رنگ‌های خنثی و فونت‌های تمیز – مانند Futura یا Proxima – می‌توانند به لوگوی شما اجازه دهند بدون اینکه شلوغ و درهم به نظر برسید در مرکز قرار گیرد. کارت بیزینس

  1. یکپارچهسازی با سیستم عامل و قدیمی

چیزی در مورد استفاده از عناصر قدیمی و قدیمی وجود دارد که به یک طراحی ظاهری چشم نواز می دهد. پس زمینه های گیاه شناسی، رنگ های خنثی و طرح های الهام گرفته از هنر دکو به کارت شما ظاهری متمایز و به یاد ماندنی می بخشد.

انتخاب کاغذ کارت شما همچنین می تواند به گرفتن حال و هوای قدیمی کمک کند. به عنوان مثال، کارت ویزیت کرافت برای طرح های روستایی عالی است. اگر شغلی حرفه‌ای دارید یا ظاهر روستایی را دوست دارید، این کاغذ بازیافتی قهوه‌ای روشن با طرح‌های پررنگ و تیره‌تر عالی عمل می‌کند.

یکی دیگر از گزینه های برتر، به خصوص برای رنگ ها و الگوهای سرگرم کننده، کاغذ بافت طبیعی است. کارت‌های ویزیت بافت طبیعی ما با بافتی موج‌دار و کیفیت هنری و بوم‌مانند، ظاهری شیک و پیچیده به شما می‌دهند. اگر به دنبال الگوهای هندسی و رنگ های بلند هستید، این استوک بی نظیر برای شما مناسب است

منبع : freepik.com

دکمه بازگشت به بالا