عمومی

آیا سئو مشکل دارد؟ فاکتورهای مهم سئو چیست؟

آیا سئو مشکل دارد؟

موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ و گوگل، سایت های مختلف را در سراسر جهان بر اساس الگوریتم های رتبه بندی خود رتبه بندی می کنند. سوال اینجاست که آیا می توانیم اصول این الگوریتم ها را درک و تحلیل کنیم؟ بله و خیر! گوگل از بیش از 200 فاکتور و فاکتور رتبه بندی سایت استفاده می کند. اگرچه بسیاری از آنها مانند محتوای با کیفیت، لینک های ارزشمند یا مسائل فنی مانند سرعت سایت را می شناسیم، اما بسیاری از آنها از گوگل مخفی نگه داشته می شوند. شما میتوانید جهت مطالعه بیشتر مقالات درمورد سئو به بخش بلاگ وبسایت seoedu مراجعه کنید.

آیا سئو مشکل دارد؟ فاکتورهای مهم سئو چیست؟

البته لازم نیست همه عوامل و فاکتورهای رتبه بندی سایت را بدانید. برای درک بهتر ماهیت بهینه سازی سایت و صرفه جویی در آموزش، یک کاسه سوپ با رشته درست کنید! سه جنبه مهم دارد:

جام نشان دهنده جنبه های فنی پشت سایت است. بدون یک کاسه مناسب، سوپ می تواند روی میز یا سفره شما پخش شود.

سوپ خوشمزه با رشته فرنگی در کاسه محتوای وب سایت شما. همانطور که نودل مهمترین بخش ماجراجویی است، محتوا نیز مهمترین بخش سئو است. محتوای بی کیفیت = برای همیشه طبقه بندی نمی شود!

ادویه برای یک سوپ رشته خوشمزه بسیار مهم است. سیرداغ و نعناع! لینک های سئو ادویه ای هستند که قدرت وب سایت شما را افزایش می دهند و این آخرین عنصری است که دوره شما را کامل می کند!

لینک های با کیفیت، محتوای ارزشمند و عناصر فنی

موتورهای جستجو زمانی استفاده می شوند که کاربران اینترنت چیزی را جستجو می کنند و شما می خواهید در بین نتایج جستجوی آنها باشید. مهم نیست که در هر مورد چه محصول، خدمات یا محتوایی را برای فروش نیاز دارید، باید از آموزش سئو و تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.

سایت شما باید توسط موتورهای جستجو ایندکس شود وگرنه در نتایج گم می شوید و زمانی که گم شدید هرگز دیده نخواهید شد و در نتیجه ورشکست خواهید شد!

فعالیت های عاقلانه و برنامه ریزی شده باعث بهبود رتبه صفحات سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل (SERP) می شود که باعث افزایش سریع ترافیک سایت شما می شود. اگر این مخاطب را به افزایش ترافیک تبدیل کنید، افزایش درآمد قابل توجهی خواهید داشت.

اجازه دهید از شر آن خلاص شوم: اگر می خواهید وب سایت شما موفق باشد و از طریق آن درآمد کسب کنید، سئو را یاد بگیرید و این کار را انجام دهید.

چگونه می توانم سئو را یاد بگیرم؟ آیا به آموزش و کمک دیگران نیاز دارم؟

وب سایت نیوسیو سعی می کند در یک سری مقالات نکات زیادی را یاد بگیرد تا بتوانید خودتان را برای سئو آماده کنید. اما تغییرات اساسی که در الگوریتم های گوگل رخ می دهد گاهی اوقات نیاز به بررسی و استفاده از تجربه دارد که برای بهره مندی از تجربیات بهترین معلمان نیاز به مراجعه به مشاور یا شرکت در دوره های آموزشی حرفه ای و تخصصی سئو دارید.

اگر سردرگم هستید و نمی دانید چگونه سئو را یاد بگیرید، ما یک پاسخ ساده و واضح برای شما داریم:

شما باید خیلی یاد بگیرید و تمرین کنید. جالب اینجاست که شما می توانید مقالات رایگان زیادی در زمینه بهینه سازی سایت در اینترنت در گوگل (از جمله همین سایت Newseo) پیدا کنید اما باید عاقلانه انتخاب کنید و عمل کنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنم در دوره ها، کلاس ها و وبینارهای مختلف شرکت کنید.

اگر نمی خواهید سخت کار کنید! یا وقت ندارید می توانید از مشاوران، کارشناسان و نمایندگی های سئو در سراسر ایران کمک بگیرید. البته به خاطر داشته باشید که این روش رایگان نیست. البته خیلی وقت ها بهتر است از روش های پولی استفاده کنید تا سریعتر نتیجه بگیرید (منظورم فقط در سئو نیست، این نکته مادام العمر معتبر است)

چند اصطلاح مهم در مورد سئو را یاد بگیرید

  • سئوی داخلی و سئوی خارجی (سئو داخلی در مقابل سئو داخلی)
  • کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری
  • سئو داخلی و سئو خارجی

سئوی داخلی در صفحات سایت شما به معنای بهینه سازی وب سایت شما برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجوی ارگانیک است. در واقع بهتر است این را بگوییم: طبق آموزش های آموزش سئو ما، سئوی داخلی تمام فعالیت هایی است که شما به سادگی در سایت خود به آنها دسترسی دارید و البته این امر در بهبود رتبه سایت شما تاثیر زیادی دارد. . مثلا:

  1. برچسب های متا
  2. برچسب های عنوان
  3. ساختار URL ها
  4. بهینه سازی تصویر
  5. فهرست
  6. داده های ساخت یافته
  7. سرعت بارگذاری سایت
  8. و بسیاری دیگر که به آدم خواهیم رسید

عملیات سئو خارجی تمام فعالیت هایی است که برای به دست آوردن لینک از سایت های دیگر انجام می شود. راه های زیادی برای دریافت بازخورد وجود دارد:

  1. یک نامه بفرست
  2. وبلاگ ها
  3. رپورتاژ آگهی
  4. فعالیت در شبکه های اجتماعی
  5. ارتباط با افراد و برندهای معروف و تاثیرگذار
  6. مطالب ارزشمند بنویسید
  7. و بسیاری دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
  8. کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری

وقتی صحبت از کلاه سیاه و سفید می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد فیلم های وسترن هستند. منظور ما در این فیلم ها آدم های بد و آدم های خوب بود که با هم روبرو می شدند. راستی:

سئوکلاه سیاه:

  1. تغییر مسیرهای مخفیانه و موذیانه!
  2. محتوای پنهان
  3. سوء استفاده از کلمات کلیدی
  4. دستکاری موذیانه اتصالات
  5. بازخورد نامناسب
  6. پیوند به مزرعه
  7. ارسال نظرات اسپم
دکمه بازگشت به بالا