حوادث و رویداد

آموزش تخصصی آتش‌نشانان و تربیت مربی

آموزش ویژه آتش نشانان و آموزش مربیان

شهرداری و آژانس امور روستایی از امضای تفاهم نامه همکاری بین آژانس و شهرداری تهران برای ارتقا training آموزش های ویژه برای نیروهای آتش نشانی به منظور حداکثر استفاده از امکانات هر دو طرف و افزایش استفاده از امکانات خبر دادند.

به گزارش دنیای 77 ، حسین رجب صلاحی گفت: این تفاهم نامه که توسط مهدی جمالی ، عضو سازمان امور دهیاری ها و شهرداری و پیروز حناچی ، شهردار تهران امضا شده ، آموزش های ویژه ای را به مربیان امنیتی و آتش نشانی ارائه می دهد و در ساخت زیرساخت ها و زیرساخت های لازم کمک می کند تهیه و انتشار مطالب مشترک آموزشی و علمی در زمینه آتش سوزی.

وی ادامه داد: زمینه های همکاری در این تفاهم نامه محاسبه و اولویت بندی نیازهای آموزشی آژانس های آتش نشانی شهرداری ، ارتقا the مهارت ها و دانش ویژه آتش نشانان با برگزاری کارگاه های ویژه و دوره های آموزشی و بهبود اثر بخشی آتش نشان است. بهبود یافته است. ” استفاده از آژانس های شهرداری تهران و توانمندی های آموزشی شهرداری در مناطق مورد نیاز با تأکید بر آموزش سراسری ، ارتقا the کارآیی آتش نشانان در کشور و ایجاد بستر وسیع جهت استفاده بهینه از توانایی های مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران. شهرهای دیگر.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه افراد واجد شرایط معرفی شده توسط شهرداری برای آموزش های تخصصی اطفا حریق در دوره آموزشی انجام شده توسط شهرداری تهران شرکت می کنند.

رجب صلاحی تأکید کرد که بدنه شهرداری ها و مناطق روستایی نیز اقدامات لازم را برای ایجاد بستر لازم برای اجرای تفاهم نامه انجام می دهند. مقدمات کار را برای آتش نشانان ویژه آماده می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره امور شهرداری و دهیاری ، صلاحی افزود: شهرداری تهران اقدامات مناسبی را برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی اطفا fire حریق ، انجام آموزش مربیان ، برنامه ریزی استفاده از اساتید کشوری با تأیید طرفین و برنامه آموزشی ارائه شده را انجام داده است. توسط

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا