ورزش

آقای وریا! مگر خودت درخواست جدایی ندادی؟

آقای وریا! مگر خودت درخواست جدایی ندادی؟

میشم منیعی مشاور ارشد باشگاه استقلال درباره اظهارات اخیر وریا غفوری پس از بازی استقلال و فولاد درباره سردار آذرلو مدیرعامل باشگاه استقلال که او را ترسو خطاب کرده و به شدت از او انتقاد کرده است. گفت: بحث من بحث فوتبالی است. واریا یک فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بودم. مردم در نهایت در یک مکان می خوابند و حقیقت را گفته می شود. باریا غفوری در دوران فوتبال خود یک قهرمانی لیگ برتر را با استقلال به دست آورد که آن را نیز مدیون سردار ازرولو است.

اصرار استقلالی ها برای فروش کوچ واریا

وی در خصوص علت این امر توضیح داد: این بازیکن در نیم فصل آخر لیگ برتر توسط سرمربی وقت در لیست مازاد قرار گرفت. در آن زمان مربی خیلی اصرار داشت که من این بازیکن را نمی‌خواهم، اما او با وساطت آقای اگرلو وریا در لیست ماند. باز هم در مقطعی سرمربی فعلی وریا را برکنار کرد و تاکید کرد که این مربی به هیچ وجه از بازگشت وریا غفوری خوشحال نیست اما وریا غفوری با کمک سردار ازهرلو دوباره به این تیم بازگشت. آموزش

آذرلو پشت کسی پنهان نمی شود

مشاور ارشد مدیرعامل استقلال توضیح داد که گفته می شد آذرلو برای تمدید نکردن قرارداد وریر پشت برخی افراد پنهان شده است. این بهترین زمان برای پنهان شدن پشت مربی بود (زمانی که مربی در فصل قبل عذرخواهی کرد). استقلال هم می گوید مربی تیم شما او را نخواسته است.

باید از وریا نکونام در مورد حمایت آزارلو از بازیکنش پرسید

وی ادامه داد: به عنوان یک بزرگ یا دوست به واریا می گویم کسانی که به شما اطلاعات می دهند دوست شما نیستند و به هر حال اطلاعات اشتباهی به شما می دهند. ورا جان! آگارلو تنها سرمربی ای است که در طول این سال ها در فوتبال دیده ام که پشت بازیکنانش ایستاده و از آنها حمایت می کند. می توانید از افرادی که با او کار کرده اند بپرسید. از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی صاب یا جاوید نکونام سرمربی و مدیر فعلی بپرسید. از او بپرسید که چگونه همه مشکلات بازیکنانش را حل می کند. آذرلو کسی نیست که پشت کسی پنهان شود.

خود واریا تمایلی به ماندن در استقلال نداشت

این مونی بود که در ابتدای فصل قبل (لیگ بیست و یکم) وریا غفوری به آن اشاره کرد: وریا جان! آیا در ابتدای فصل گذشته آمدید و گفتید نمی خواهید در استقلال بمانید؟ از ابتدای فصل گذشته بحث های زیادی در مورد فوتبال مطرح شد. همچنین بازیکنان زیادی در فوتبال با سن بالاتر از واریا وجود دارند که در یک مقطع مربی خود را نخواستند.

برخی از افراد به نام واریا به دنبال موج سواری هستند

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه در این زمان عده ای آمده اند و با نام او به موج سواری می پردازند اما خبرهای اشتباهی به او می دهند. به نظرم واریا نباید امروز دنبال این چیزها باشد تا آنقدر فوتبال بازی کند که سال آینده به استقلال برگردد. او بازیکن خوبی برای استقلال بود و حالا باید سعی کند در خطاها بهتر شود.

258 258

دکمه بازگشت به بالا