حوادث و رویداد

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ از امروز خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ علی هموه خانی در این باره گفت: از صبح امروز طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ در تمام بزرگراه های تهران اجرا شد.

وی گفت: با پیش بینی شرایط آب و هوایی پیش رو و آمادگی کامل عوامل پلیس راهو برای فصل بارندگی و برف ، این پروژه صبح امروز با استقرار تیم بزرگتر پلیس راهور تهران و دستگاه های مرتبط در میادین ، ​​میادین و بزرگراه های پایتخت آغاز می شود. و این سازمانها فعالیتها و فعالیتهای خود را آغاز می کنند.

همخانی گفت: یکی از مهمترین جنبه های این سرمایه گذاری مشترک ، همدلی اعضا با یکدیگر است ، زیرا اگر همبستگی و حساسیت بین سازمان ها در یک سرمایه گذاری مشترک وجود داشته باشد ، کار سریعتر انجام می شود و هدف نهایی محقق می شود. در این طرح ، همدلی و اتحاد بین دستگاههای اجرایی وجود دارد که می تواند زمینه را برای حرکت و آسایش شهروندان فراهم کند.

وی افزود: پیش بینی های هواشناسی موسمی به ما کمک می کند تا با کارایی موثرتر و استقرار نیروها و استفاده حداکثری از نیروهای پلیس جهت اطلاع رسانی به موقع به شهروندان و اطمینان از ایمنی شهروندان و ایجاد نظم و عبور و مرور از آنها استفاده کنیم. تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی و قرارگیری عوامل در بخشهای بررسی کمک و کمک خواهد کرد.

معاون آموزش و فرهنگ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: یکی از نگرانی های پلیس راهنمایی و رانندگی در فصل موسم ، لغزنده بودن سطح جاده به ویژه هنگام بارش برف است که پس از بارندگی اتفاق می افتد و باعث کاهش ترافیک وسایل نقلیه و افزایش ترافیک می شود. خوشبختانه در این طرح با مراحلی که در نظر گرفته شده و استقرار سریع نیروهای برف روبی و استفاده از دستگاه های مکانیکی در مکان های اعلام شده توسط پلیس راهور ، این مهم محقق شده است و جای نگرانی در این زمینه نداریم.

وی به شهروندان اطمینان داد که پلیس راهور تهران بزرگ با دوربین های 24 ساعته مرکز کنترل ترافیک هوشمند ، تقاطع های پایتخت را رصد می کند ، کلیه سیلاب ها و بارندگی ها را رصد می کند و سرعت کند و ترافیک وسایل نقلیه را به موقع متوقف می کند. شرایط آب و هوایی اجازه نمی دهد همکاران و مدیران و شهروندان و رانندگان وی به دلیل بارش برف و باران در اتومبیل منتظر ترافیک باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا