جامعه و خانواده

آغاز توزیع یک میلیون بسته افطاری ساده توسط بنیاد مستضعفان

آغاز توزیع یک میلیون بسته افطاری ساده توسط بنیاد مستضعفان

پایه و اساس از آغاز طرح توزیع یک میلیون بسته افطاری ساده در منطقه حاشیه تهران ، البرز و مناطق محروم کشور بنیاد گفت.

این گزارش در اخبار سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از اجرای طرح توزیع یک میلیون بسته افطاری ساده با تلاش این بنیاد در حال اجرا گفت: بنیاد در هماهنگی با ستاد ملی کمک, صادق, یک میلیون بسته افطاری برای توزیع در میان مناطق حاشیه ای تهران ، البرز و مناطق محروم آماده شده و در حال حاضر توزیع افطار بسته برای شروع است.

این بنیاد اشاره به جشن سال گذشته رهبر فضا با توجه به ساده گفت: یک میلیون بسته افطاری تهیه شده توسط کمیته آسایش و رفاه و…. اهدا کنندگان و دیگران. گروه از مردم و جهاد توزیع شده است و این یک میلیون بسته تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع.

که می گوید که توزیع این بسته ها به دلیل روز است که به دلیل و یا ابوالایتام ایجاد شده افزود: امروز روزی است که او اولین محموله از این طرح شامل ۲۰۰ هزار بسته افطار توزیع روز به روز از فردا به یک صد هزار بسته به منطقه حاشیه تهران و البرز و مناطق محروم کشور توزیع شده است.

فتاح با اشاره به هزینه تهیه هر بسته از این فرد گفت که بسته بندی محصولات کارخانجات لبنی آشامیدنی و متعلق به بنیاد آماده شده و قیمت از آماده سازی در هر بسته از بازار آزاد بیش از این مقدار است.

این بنیاد در ادامه با اشاره به مشارکت اصول طراحی مشکلات و همدلی صادقانه گفت: در اوایل ماه مبارک رمضان به بیان این بنیاد با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان است تهیه و توزیع ۵۰۰ هزار بسته مواد غذایی مانند آن است و خوشبختانه در حال حاضر که ما اعلام کند که آخرین بسته های این طرح در سراسر کشور توزیع.

وی با اشاره به تصویب رهبران انقلاب برای کمک به حداکثر بنیاد که از بخش های آسیب دیده از تاج گفت: ما هیچ اندازه از مردم به هر میزان که ما می توانیم مبتلا و ضعیف بندگان و ما البته این کمک محدود به ماه رمضان و تاج اما ما پساکرونا همچنین در بخشی از دولت و خدمت به مردم هستیم.

فتاح در ادامه گفت که از زمان وقوع تاج امروز ارزش کمکهای نقدی و آنها را پایه و ۷۰۰ میلیون دلار رسیده و ۳۲۵ میلیارد یورو نیز برای تسهیلات قرض الحسنه برای بخشی از الگوریتم ژنتیک اختصاص داده شده است گفت: ما طی چند روز گذشته نیز با تخصیص بیش از ۸۳ میلیارد تومان برای ۱۶۶ هزار کودک یتیم تحت نام کمیته امداد و بهزیستی، ۵۰۰ هزار تومان اصلی ما در زمان.

این بنیاد در پایان برجسته: بنیاد به عنوان نام نشان می دهد مردم است و ما در حال تلاش به این مهم جامعه عمل بپوشانیم.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا