عمومی

آخرین وضعیت لایروبی رودخانه‌ها/وعده افتتاح شهربازی تا پایان اسفند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آخرین وضعیت لایروبی رودخانه‌ها/وعده افتتاح شهربازی تا پایان اسفند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار میهر ، محمد شریفی در سخنانی با اشاره به آبگرفتگی رودخانه “خرم رود” گفت: یکی از نگرانی های مردم این رودخانه وکرانهخوشبختانه خدمات خوبی توسط استانداری لرستان به اعتبار مواد 10 و 12 سیل در دستور کار قرار گرفت.

90٪ رودخانه حفر شده است

وی با بیان اینکه شهرک خرم آباد حدود دو هزار متر دیواره ساحلی دارد ، گفت: این مقدار دیوار ساحلی بازسازی و مقاوم سازی شد.

شهردار خرم آباد افزود: “در امتداد دیواره ساحلی رودخانه خرم و”کرانهما مشکلی نخواهیم داشت

شریفی با بیان اینکه حفاری رودخانه “خرم رود” در مراحل نهایی است و ادامه دارد ، تأکید کرد: “حدود 90٪ از کارهای لایروبی در شهر خرم آباد به پایان رسیده است و ما برای پل” حاج عمران “مشاوره کرده ایم ، یک پیمانکار شهری در حال کار است و تا پایان تربیت بدنی. این پروژه موثر خواهد بود.

وی گفت: کار حفاری رودخانه سال گذشته توسط شهرداری انجام شد اما امسال 100 درصد کارهای لایروبی توسط آب منطقه ای انجام شد و فقط شهرداری مسئول ساخت کانال زیر پل “حاج عمران” بود.

ما شرایط بد آسفالت شهر را می پذیریم

شهردار خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت جاده ها و ساقه های جاده های خرم آباد اشاره کرد و گفت: از همه مردم عذرخواهی می کنیم ، فشار کار در شهرداری خرم آباد زیاد است.

شریفی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری از طریق مردم تأمین می شود ، گفت: متأسفانه با افزایش قیمت قیر روبرو شده ایم اما سال گذشته حدود 3 میلیارد تومان اعتبار شهرداری و عمرانی برای راه و جاده هزینه شد.

وی اشاره کرد که ما همچنین وضعیت نامناسب و لکه گیری آسفالت شهر را می پذیریم آره وی گفت: امیدوارم که لکه ها قبل از باران سقوط کنند افسوس جاده ها و معابر اصلی و فرعی را انجام دهیم.

وعده ساخت پل “افتخاری” در خانه ماه ها آینده

شهردار خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به روند ساخت پل هایی که پس از وقوع سیل در خرم آباد تخریب شد ، خاطرنشان کرد: سه پل “بهدری” ، “آیت الله کمالبند” و “اناری” در جریان سیلاب 100٪ تخریب شده است.

شريفي با تاكيد بر اينكه پل “بهداري” افتتاح و ترافيك كنترل شده است ، افزود: حدود 95 درصد كارهاي پل آيت الله كمالوند به پايان رسيده است ، اين پل 10 روز پيش بسته شد و اميدواريم 5 درصد باقي مانده در هفته های آینده موثر خواهد بود.

وی افزود: همچنین پیشرفت فیزیکی پل “اناری” 60 درصد است و امیدواریم ماه ها آینده برای این پل کار خواهد کرد.ماسورپیمانکار از اعتبار سیلاب انتخاب شده است ، پیمانکار انتخاب شده است ، ما قصد داریم دو پل در این منطقه احداث کنیم ، در غرب حدود 35 درصد پیشرفت داریم و در شرق 17 درصد پیشرفت فیزیکی داریم ، این پل تا پایان این دو سال به بهره برداری می رسد. من آنها رسیده اند و پل قدیمی تخریب خواهد شد.

قول افتتاح قسمت اول شهربازی را می دهید.سدر پایان ماه مارس

شهردار خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت شهربازی اشاره کرد.سوی در خرم آباد گفت: تعیین کار این شهر یکی از نگرانی های ساکنان شهر است ، ما در این زمینه شرمنده مردم هستیم.

شریفی با بیان اینکه پیمانکار قبلی شهربازی اخراج شده بود و ما هزینه آن را پرداخت کرده بودیم ادامه داد: همچنین پس از فراخوان و برگزاری حراج پیمانکاری برای شهربازی انتخاب شد و پیمانکار قول داد که شهربازی در مرحله اول است.سدر پایان ماه مارس راه اندازی می شود.

وی گفت: “ما از خود شرمنده ایم.” هوم تا به امروز ما در بحث در مورد این شهربازی موفق نبوده ایم.

شهردار خرم آباد ، که در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت کرد ، گفت که شهربازی “سوی در مورد بحث وسایل بازی حدود 50٪ پیشرفت فیزیکی داشته است ، وی اظهار داشت: کار ساخت و ساز در شهربازی نیز به عنوان پیمانکار در حال انجام است.

دکمه بازگشت به بالا