حوادث و رویداد

آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر سوژه یک نمایش شد

سوزاندن کلینیک نویسنده سینا موضوع یک مراسم بود
کلینیک نویسنده سینا یک عکس بایگانی است

از شنبه ، دسامبر تا دسامبر ، نمایش و سلامتی از دو کانال مجموعه رادیویی “Swechchasebak” که مدت ها پیش در کلینیک نویسنده سینا در تهران پخش می شد ، پخش می شود.

با استناد به روابط عمومی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو ، داریوش روحی ، نویسنده مجموعه رادیویی “Swechchhasebak” ، طی اعلامیه افزود: ” و جوانی از شهری که برای صنایع دستی به تهران آمده بود و در آن نزدیکی مغازه داشت ، دلیرانه دل خود را سوزاند و چیزی را پس انداز کرد. شاید شخصیت اصلی این داستان همین شخص باشد. منظورم این است که من شخصیت اول داستان را براساس این شخص نوشتم و همین اتفاق را در داستان گنجاندم.
وی ادامه داد: البته موضوع داوطلبانه كه نمایشنامه خود را بر اساس آن نوشتم ، در اداره كل هنرهای تولیدی به مدیریت رادیو سلامت كه نمایش رادیویی را نیز پخش می كند ، منتشر شد و باید بگویم كه نگرانی های شخصی من نیز در نوشتن این موضوع دخیل بود.
این نویسنده تأکید کرد: “با توجه به شرایط موجود در جامعه و مشکلات و مشکلات روزافزون ، همه می خواهند ناخن های خود را به آب بکشند و افراد بسیار کمی هستند که نگران دیگران باشند و هنگام وقوع یک حادثه ، به قربانیان حادثه کمک کنند.
وی در پایان گفت: من در اینترنت در مورد افرادی جستجو کردم که در صورت تصادف داوطلبانه به کمک دیگران می شتافتند. من برای پر کردن ظرف داستانم به مثالهای زیادی برخوردم و چند مورد وام گرفتم.
وی در پایان گفت: در واقع برخی از قسمت های این داستان براساس واقعیت است و قسمت های دیگر با داستان روایت می شوند و اصولاً می توان گفت این درام رادیویی ملودی اجتماعی است.
مجموعه رادیویی “سوئچ خریدباک” داریوش روحی به تهیه کنندگی اشرف سادات اشرفن زاد ، به کارگردانی و بازیگری فریدون محرابی ، تحت تأثیر محمدرضا قبادی فر ، نویسندگی مجید آینه و با بازی محمدرضا کلامبار ، محمدرضا علی ، حمید یزدانی سعید دا سلطانی ، شیما جنگربن و امیرعباس توفیقی شنبه 7 دسامبر ساعت 8.30 صبح از رادیو نماز پخش می شوند و ساعت 21:45 شب از رادیو سلامت پخش می شوند.

آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر سوژه یک نمایش شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا