حوادث و رویداد

آتش‌سوزی کارگاهی در غرب تهران

آتش‌سوزی کارگاهی در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه قفسه بندی فلزی در غرب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77، وی گفت: حوالی ساعت 11:28 روز جمعه آتش سوزی در یک کارگاه قفسه بندی فلزی رخ داد و به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن یک دستگاه تانکر حامل ستاد، آتش نشانان سه ایستگاه و یک دستگاه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و فوم و آب وارد محل شدند. در صحنه.” در جاده تهران – کرج به خیابان داروپکش اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کارگاهی به مساحت حدود 800 مترمربع رخ داد، افزود: محل حادثه یک کارگاه قفسه سازی فلزی بوده که محوطه رنگ و کوره آتش گرفته و تحت پوشش قرار گرفته است. فضای مسقف حدود 200 متر مربع. به مکان های مجاور سرایت کرد.

ملکی با بیان اینکه دود ناشی از آتش سوزی تا شعاع چند کیلومتری محل حادثه قابل مشاهده است، افزود: و پس از دقایقی آتش به طور کامل خاموش و خاموش می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه به کسی آسیب نرسید، افزود: آتش نشانان ساعت 12:50 در محل به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

ملکی گفت: علت سقوط هواپیما توسط کارشناسان آتش نشانی تهران بررسی و اعلام می شود. برای اطمینان از رعایت کامل مقررات ایمنی و اجتناب از فعالیت هایی مانند برش، جوشکاری و غیره در اطراف نازک و رنگ.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا