عمومی

«آب‌بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: داستان روزهای گرم بهار و تابستان در لرستان ، داستان روزهایی است که این تصادف اتفاق افتاده و تعداد افرادی که در اثر آبگرفتگی و شنا در منطقه ممنوعه جان خود را از دست می دهند در حال افزایش است.

در روزهای گرم سال جاری مناطق مختلف لرستان شاهد غرق شدن در مناطق ناامن و غیرمجاز هستیم ، اتفاقاتی که بارها تکرار می شود و هنوز هم بسیاری از آنها به آن توجه نمی کنند.

«آب‌بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می‌گیرد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مردم به حوادث ناگوار توجه می کنند

“مرد میانسال در رودخانه غرق می شود”وناایی“Borojard” ، “بدن یک مرد گره خورده است”مسعودآباد» ازنا او از آب بیرون کشیده شد ، “جسد مردی که در سد غرق شده است.”دهکرد“8 روز بعد ، او از آب بیرون کشیده شد” ، “جسد یک مرد غرق شده 27 ساله” در “آبشار” پیدا شد ، “2 جوان غرق شدند” پلدختري در رودخانهسیمرهو تالابگری خبرگزاري آژانس خبري آنلاین “و 2 عنوان از غرق شدن خواندن از ابتدای سال جاری در لرستان تعداد زیادی از مردم وجود داشته است ، این خبر که مردم هنوز از آنها دوری می کنند ، باید شاهد ادامه این حادثه ناگوار در استان باشیم.

«آب‌بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می‌گیرد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حمیدرضا نظیفی ، مدیرکل پزشکی قانونی لرستان ، گفت: سال گذشته 47 نفر در لرستان غرق شدند. خواندن وی گفت که آنها جان خود را از دست دادند 46.7 درصد افزایش نسبت به سال گذشته.

رودهای خروشان که می میرند

وی اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و تمایل به استفاده از رودخانه ها به خانواده ها اخطار داده می شود که تختخواب های موجود در رودخانه لرستان برای شنا مناسب نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان عنوان کرد: رودخانه های لرستان به دلیل توپوگرافی منطقه بسیار پرخاشگر هستند.

    با مرگ

نظیفی گفت: “به مردم اخطار داده می شود تا از خود و خانواده های خود محافظت کنند و از شنا در مناطق غیرقانونی خودداری کنند.”

از این رو این گزارش مربوط به رودخانه است قسمت ویژه اینها مناطق پر خطر محسوب می شوند و خطر غرق شدن گردشگران در صورت بروز حادثه احتمالی مانند دوش ، وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا