عمومی

۸ خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۸ خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، ابوالفضل احمدزاده گفت:

معاون حقوق عامه دادسرای استان سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا هفته گذشته طی نامه ای کتبی به پلیس راهور موظف شد بدون رضایت با متخلفان برخورد و خودروهای شناسایی شده را ترخیص کند. زیادی.”

وی تاکید کرد: از زمان صدور این دستور ویژه و از حدود یک هفته پیش تاکنون، 8 دستگاه خودروی رفت‌وآمد در این اداره توسط شهرستان جاهدان توقیف و جهت انجام امور شخصی و خانوادگی کارکنان و مدیران به پارکینگ ارسال شده است. .

وی افزود: از آنجایی که این طرح از حمایت مردمی در استان برخوردار است، بسیاری از شهروندان سایر شهرستان ها خواستار اجرای آن در محل سکونت خود شده اند که در صورت تحقق می تواند تا حد زیادی از تخطی از بیت المال جلوگیری کند.

وی ادامه داد: مجددا تاکید می شود مدیران، کارکنان و رانندگان از خودروهای دولتی برای استفاده شخصی و خانوادگی استفاده نکنند در غیر این صورت با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد چرا که اجرای این طرح از مطالبات جدی شهروندان است. سیستان و بلوچستان نیز برای استان عزیز است و دادستانی استان از هیچ اقدامی برای افزایش رضایتمندی مردم کوتاهی نمی کند.

استفاده شخصی از خودروهای دولتی اکیدا ممنوع است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان در نامه ای به مدیران و استانداران گفت: استفاده شخصی از خودروهای دولتی اکیدا ممنوع و تصرف غیرمجاز در اموال دولتی تلقی می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، عباسعلی ارجمندی در این بیانیه تاکید کرد: محتوای آیین نامه نحوه استفاده از دولت برای کاهش هزینه های غیر ضروری و جلوگیری از تجملات و بر اساس مصوبات هیئت وزیران است. وسایل نقلیه کلیه خودروها به استثنای خودروهای اجرایی، شخصی، رسمی و خدماتی جزو خودروهای خدمات عمومی محسوب می شوند و استفاده از آنها طبق ضوابط مجاز می باشد. خارج از قوانین مربوطه، این تصرف غیرمجاز در اموال عمومی تلقی می شود.

من باید بگویم؛ با توجه به موارد مندرج در این اطلاعیه، مسئولیت عدم اجرای مصوبه بر عهده مدیر و فرماندار ذی ربط است.

دکمه بازگشت به بالا