استانی

۸۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در فارس وجود دارد

مدیرکل زندانهای فارس: 850 زندانی جرائم غیرعمد در فارس وجود دارد

مدیرکل زندان های فارس گفت: در حال حاضر حدود 850 نفر از جرائم غیرعمد در زندان فارس در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند و استان رتبه دوم کشوری را در تعداد جرایم غیرعمد دارد.

به گزارش خبرگزاری بارنا از فارساسحاق ابراهیمی با ارائه گزارشی از این عملکرد گفت: هیچکس به زندانی بودن و زندانی بودن افتخار نمی کند، اما وجود زندان یک ضرورت اجتماعی و انکارناپذیر است و باید زندان را وقف نگهداری افراد دارای جرائم خاص کرد. ستاد دیه فارس.

وی گفت: در حال حاضر حدود 850 نفر از مجرمان غیرعمد در فارس در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان ها هستند و این استان از نظر تعداد مجرمان غیرعمد رتبه دوم کشور را دارد.

مدیرکل زندان فارس افزود: خشکسالی، نوسانات اقتصادی، بیماری های قلبی عروقی و عوامل اجتماعی در بدهی این افراد نقش دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه حبس یک زندانی جرائم غیرعمد دردی از جامعه را دوا نمی کند، می افزاید: مقامات قضایی برای کمک به بدهکاران مالی همکاری خوبی داشته اند اما این زندانیان به تنهایی نمی توانند بدهی خود را به شکات بازپرداخت کنند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده جشن گلریجان به صورت محدود برگزار می شود و با دعوت های موردی خیرین، فضای مجازی و حمایت خیرین، 470 نفر در مجموع 236 نفر جریمه می شوند.

وی افزود: روند آزادی متفاوت است، مددکاران زندان و ستاد دیه برای این افراد شکایت کرده اند و جلسات متعددی با قوه قضائیه برای دریافت 93 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک برگزار کرده اند و از حقوق خود تجاوز کرده اند و پرداخت توسط دستگاه قضایی انجام می شود. اداره.

ابراهیمی ضمن تقدیر از خیرین گفت: مبلغی که آنها کمک کرده اند 18 میلیارد تومان است و از نظر کمک خیرین در استان فارس در راس قرار دارند.

مدیرکل فورسایت گفت: در این راستا به عنوان متولی پرونده با بدهکاران زندان سروکار داریم، از همه خیرین تشکر می کنم و هم اکنون 850 نفر منتظر دست سخاوتمندانه شما عزیزان هستند. زندان.

وی یادآور شد: رمضان ماه رحمت الهی است و همه ائمه و بزرگان دین و قرآن همنوعان خود را به بخشش، گذشت و گذشت توصیه کرده اند. .

ابراهیمی یادآور شد: هیچ زندانی نمی تواند مشکلات مالی خود را از زندان حل کند، به دلیل بی پولی به زندان می افتد و باید دستور قضایی بدهد، ممکن است خانواده وی با آسیب های جدی تری مواجه شوند و درگیر جرم شوند، مشکلاتی را برای تا امنیت همه ما نیز دچار مشکل شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا