ورزش

۶ بازیکن دیگر به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس معرفی شدند + عکس

به گزارش شفاف، سرخیو آگوئرو، دیدیه دروگبا، وینسنت کمپانی، پیتر اسمایسل، پل اسکولز و یان رایت امروز به عنوان بازیکنان جدید تالار مشاهیر لیگ برتر معرفی شدند.

آنها توسط مردم و از طریق رای گیری آنلاین به تالار مشاهیر راه یافته اند. آنها امسال به عنوان شرکت کنندگان به وین رونی و پاتریک ویرا ملحق خواهند شد و به طور رسمی در رویدادی در لندن عصر امروز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

تالار مشاهیر استعدادها و استعدادهای افراد را شناسایی و تجلیل می کند. این بالاترین افتخاری است که یک بازیکن می تواند به یک بازیکن در لیگ برتر بدهد.

سرخیو آگوئرو

آگوئرو با به ثمر رساندن 184 گل در 275 بازی برای منچسترسیتی، محبوب ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر است. او در فصل 2011/12 به سیتیزن ها پیوست. گل او به کوئینز پارک رنجرز در هفته پایانی لیگ برتر یکی از خاطره انگیزترین گل های تاریخ لیگ برتر است که منچسترسیتی را قهرمان لیگ برتر کرد.

سرخیو آگوئرو

دیدیه دروگبا

دروگبا چهار بار برای چلسی قهرمان لیگ برتر شده و به عنوان بازیکن بزرگی شناخته می شود. مهاجم سابق چلسی توانست هر تعداد گل به ثمر برساند و با مجموع 104 گل در 254 بازی در دو بازی برای آبی های لندن در سال های 2006/07 و 2009/10 کفش طلای لیگ برتر را به ثمر رساند.

دیدیه دروگبا

شرکت Winst

این شرکت در سال 2008 به منچسترسیتی پیوست و در سال های اخیر در پیشرفت باشگاه نقش بسزایی داشته است. او جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را در فصل 2011/12 به دست آورد. او سیتیزن ها را برای اولین عنوان در چهار لیگ برتر به خط دفاعی هدایت کرد.

شرکت Winst

پیتر اسماعیل

اشمیت اولین دروازه بانی است که به تالار مشاهیر راه یافته است و در هفت فصل حضور در منچستریونایتد پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است. او در 310 بازی لیگ برتر 128 کلین شیت داشته است. او تنها دروازه بانی است که در فصل 1995/96 جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را کسب کرده است.

پیتر اسماعیل

پل اسکولز

اسکولز از زمان صعود به تیم اصلی منچستریونایتد به عنوان بخشی از باشگاه معروف “کلاس 92” 11 بار قهرمان لیگ برتر شده است. او به طور گسترده به عنوان یکی از با استعدادترین هافبک های خلاق نسل خود شناخته می شود. او در 499 بازی در لیگ برتر 107 گل به ثمر رسانده است.

پل اسکولز

ایان رایت

رایت مدت کوتاهی پس از امضای قرارداد با آرسنال از کریستال پالاس در سال 1991 به شهرت رسید. او برای شش فصل متوالی بهترین گلزن باشگاه بود و رکورد کلیف باستین را در سال 1997/98 شکست و بهترین گلزن تاریخ باشگاه شد، رکوردی که تنها تیری آنری از آن گذشت.

ایان رایت

رایت قبل از پیوستن به وستهم یونایتد، فصل را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان رساند. او در 213 بازی در لیگ برتر مجموعا 113 گل به ثمر رسانده است.

تالار مشاهیر در لیگ برتر انگلیس

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر وی گفت: به بازیکنان برای دریافت این افتخار تبریک می گویم و از کسانی که به بازیکنان مورد علاقه خود رای دادند تشکر می کنم. ما اکنون 16 بازیکن باورنکردنی در تالار مشاهیر لیگ برتر داریم و مشتاقانه منتظرم ببینم چه کسی در سال های آینده آنها را دنبال خواهد کرد. همه نامزدها یک مدال حک شده با نام بازیکن و سال شناسایی دریافت خواهند کرد و لیگ برتر 10000 10000 به یک خیریه به انتخاب خود اهدا خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا