عمومی

۵۰۰ واحد مسکونی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۵۰۰ واحد مسکونی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ظفر برزگر در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: این تعداد پروژه در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با وام 2 هزار میلیارد ریالی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و اصلاح افتتاح می شود. وی افزود: ارزش پروژه های افتتاح شده در هفته جاری بیش از 236 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی و نوسازی این واحدها از سال 1400 توسط این بنیاد آغاز شد، گفت: در اجرای این طرح حدود 630 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. پرورش ایجاد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: در هفته رسمی اجرای طرح گرامین نتا در 19 روستای استان با هزینه ای بیش از سه هزار و 575 میلیون ریال اجرا می شود.

برزگر، دولت دستور داد همزمان با هفته مراسم 1500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ماکو و بازرگان در حال ساخت است، افزود: برای اجرای این طرح چهار هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و افتتاح 100 حساب در بانک ملی ایران در 21 فروردین 1358 به عنوان اولین شرکت عمرانی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد. استقرار و در تقویم رسمی کشور از 21 تا 31 فروردین به عنوان صدمین دهه شمارش حضرت امام (ره) یاد شده است.

دکمه بازگشت به بالا