عمومی

۱۰ هزار میلیارد اعتبار بخش مدرسه سازی

۱۰ هزار میلیارد اعتبار بخش مدرسه سازی

به گزارش منابع دنیای 77،

یوسف نوری روز سه شنبه در دیدار با فرهنگیان نیشابور در مدرسه تاریخی خیام این شهر گفت: دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیران مدرسه ساز بیش از 2350 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است که این رقم در سال آینده به 2800 میلیارد تومان می رسد. . .
وی افزود: در حال حاضر 5 هزار پروژه آموزشی در کشور در دست ساخت است که تعداد قابل توجهی از آنها در سال آینده راه اندازی می شود که برای ساخت کلاس های درس هر کدام به طور متوسط ​​یک میلیارد تن اعتبار نیاز است.
نوری خاطرنشان کرد: با الحاق قانون بودجه سال 1400 میزان بدهی مدرسه سازی 4 هزار و 600 میلیارد تومان بود که در بودجه سال آینده بیش از 6 هزار میلیارد تومان است.

سه پروژه آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیشابور افتتاح یا بازسازی شد
نوری در نودمین کاوش مدرسه نیکوکار عبدالرضا وکیلی در نشابور افزود: گسترش و توسعه علم و فرهنگ مکان نمی شناسد و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایجاد بستر حضور و مشارکت است. مردم خوب.
وی خاطرنشان کرد: این سه طرح آموزشی با وام بیش از 199 میلیارد ریال در شهرستان نشابور راه اندازی شده و بخشی از آن اجرا می شود.
امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیشابور مدرسه امینی پور با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و زیربنای 670 متر مربع و مدرسه پدر بهشتی با اعتباری بیش از 34 میلیارد ریال و 496 متراژ. متر مربع با مشارکت اعتبارات دولتی و خیریه ساخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا