عمومی

یک «من» نو به سال نو ببریم!

یک «من» نو به سال نو ببریم!

فرصت ها فرصت های تاریخی مانند تعطیلات آخر هفته و آخر هفته یا رویدادهایی مانند تولد یا سالگرد ازدواج تصمیم می گیرند با استفاده از تجربه گذشته شخص گذشته خود را بررسی و مرور کنند و به جلو حرکت کنند و برنامه ریزی کنند

تقارن پایان سال خورشیدی با پایان قرن – بسیار جدی تر از نوروز قبلی و ما را به تأمل درباره آنچه در زندگی خود تجربه کرده ایم یا آنچه را تجربه کرده ایم دعوت می کند.
طبق آیین اجداد ما و ایرانیان تیه ، خانه لرزان فرصتی برای خلاص شدن از شر چیزهای قدیمی و خاک و سوزاندن لباس های کثیف و تخت های کثیف و شستن خانه و نظافت خانه بود.
اگر چند سالی است که در اتاق بدن مستاجر و مهمان هستیم ، زندگی ابدی در خانه قلبمان یادآوری می شود و اگر هرج و مرج و آلودگی خانه بدن و بدن فقط زندگی مادی ما را مختل می کند ، آلودگی خانه قلب و روح ، زندگی ابدی و زندگی ابدی است و باعث مشکلات و مشکلات می شود.

اکنون که توزیع سال نو با ماه بزرگ شعبان مصادف شده است و ما اولین روزهای سال جدید را در ماه مبارک رمضان خواهیم گذراند ، چه بهتر که مراقبت از قلب خود را انجام دهیم.
ما باید ذره بین و چراغ قوه را مشاهده کنیم و آن را با حساسیت و نامرئی به گوشه های نامرئی قلب خود برسانیم ، به تار عنکبوت خود ببالیم و غبار غفلت را از بین ببریم ، گرد و غبار و افترا را از استکبار و کثافت پاک کنیم و بیایید باز باشیم تا هوای تازه یاد خدا و تابش خورشید عشق بر پرده های قلب ما بتابد و با قلبی جدید و “جدید دریافت کنم” سال جدید پا به سال جدید بگذاریم .

“من” قدیمی که از کوچکترین حادثه عصبانی و ناراحت بود ، چه رسد به “من” قدیمی که قلب لطیف همسر و خانواده اش را نادیده گرفت ، “من” قدیمی که قدر مهربانی را می دانست و عشق به لرزش و تطهیر و پاک کردن نداشت یک سال جدید برای ارسال “من”.
“من” جدیدی که وقتی در مقابلش ایستاده ایم و ارتفاع آن را می بینیم ، می توانیم به وجود آن افتخار کنیم و خوشحال باشیم که می توانیم نفس بکشیم و حضور داشته باشیم.
“من” را برای شما و سال جدیدتان مبارک و شادابی و قداست خود را مبارک باد.

دکمه بازگشت به بالا