ورزش

گذری بر کارنامه «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی

گذری بر کارنامه «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی

گروه استانی خبرگزاری آنا; مرحله دوم رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی است تا تیم های شرکت کننده ایده های فنی و محصولات دانش بنیان خود را به بزرگترین صنعت، صندوق سرمایه گذاری، شتاب دهنده خصوصی و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه ارائه کنند. برای جذب منافع و سرمایه گذاری.

دومین رویداد کشوری از هشتم تا یازدهم 1401 به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و بخشی از فعالیت های 40 ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف تربیتی و فرهنگی نیروی انسانی بود. ، اقتصاد، علوم پزشکی و علوم. مهندسی، علوم انسانی و … ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

مرحله دوم مراسم ملی؛ فرصت های سرمایه گذاری و کمک های فنی

26 تیم از دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری در رویداد عصر امید حضور دارند.

کدام تیم در «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد جهرم شرکت کرد؟

دانشگاه آزاد سیمون در مرحله دوم رویداد «لمس فناوری» را برگزار کرد


روح الله دهقانی معاون پژوهشی اوایل آبان 1400، فناوری و نوآوری در آستانه چهلمین سال تاسیس این دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری رویداد ملی با عنوان «فاز دوم» خبر داد و این پیشنهاد در جلسه شورای دانشگاه در آذرماه 1400 مطرح و به تصویب اعضا رسید. در سراسر کشور اعلام شد که همه باید به یک اندازه برای این مناسبت مهم آمادگی داشته باشند.

آنا در سلسله گزارش ها و گفت وگوهایی برای حضور در جمع خبرنگاران این خبرگزاری به پوشش فاز دوم دانشگاه آزاد اسلامی در استان های مختلف کشور پرداخته است. در این شماره گفت و گوی سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی را می خوانیم.

سرپرست رویداد فاز دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، با تاکید بر اینکه رویداد فاز دوم (عصر امید) تحولی بزرگ در آینده. واحدهای دانشگاهی مفاهیم فنی و محصولات دانش بنیان خود را به صنعت معرفی می کنند. زیرا در این فرآیند جایگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی ارتقا می یابد.

وی درباره توانایی و برنامه حضور در مرحله دوم این رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بر همکاری تمامی بخش های واحدهای دانشگاهی با این ستاد تاکید شد و فرآیند اطلاع رسانی پژوهشی و ارتباط با پژوهشگران، فرهیختگان و جوانان خلاق و توانمند آغاز و مفهوم سازی شد. برگزاری این رویداد به سرعت مورد استقبال قرار می گیرد.

حضور موثر و منظم در رویداد مرحله دوم، اثربخشی دانشگاه را در حوزه اجتماعی افزایش می دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای دومین دوره 40 ساله خود که در سال های اخیر توسط دکتر ولایتی، دکتر طهرانچی و مسئولان ارشد دانشگاه انجام شده است، آمادگی دارد. با تعالی این موسسه علمی تشکیل شده و رویداد بزرگ عصر امید دانشگاه پایه و اساس دانشگاه را در سطح ملی و بین المللی درخشان تر کرده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که مجموع (استان) و واحد دانشگاهی استانی به تفکیک چند گروه و زیرساخت های پژوهشی، مفاهیم و استارت آپ ها، سازمان های فناوری و خلاق و… حضور دارند؟ اتفاقات مرحله دوم دانشگاه؟ وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است، دانشگاه آزاد اسلامی در استان های بیرجند و خراسان جنوبی یک دانشگاه عملکردی است و می خواهد پتانسیل های منحصر به فرد خود را با دانشگاهیان، جامعه و جامعه به نمایش بگذارد. صنعت. حضور منظم.” در این صورت گام دوم افزایش اثربخشی در فضای اجتماعی است.

رئیس ستاد برگزاری فاز دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: از میان شرکت کنندگان در فراخوان استان خراسان جنوبی 130 ایده و 20 استارت آپ انتخاب شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وجود سه آزمایشگاه تحقیقاتی و 10 گروه تحقیقاتی مرتبط با زیرساخت و مرکز تحقیقات بتن و کشاورزی و هسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: هشت شرکت فناوری خلاق این دانشگاه مشارکت خواهند داشت. رویداد مرحله دوم..

هاشمی گفت: در مجموع 22 تیم بزرگ از دانشگاه آزاد خراسان جنوبی با قضاوت نهایی در رویداد عصر امید شرکت خواهند کرد. معرفی و البته جایگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی ارتقاء خواهد یافت.


بیشتر بخوانید:

جزییات حضور دانشگاه آزاد استبان در برنامه امید بعد از عصر

92 گروه از دانشگاه آزاد اردبیل در مرحله کشوری رویداد عصر امید

عصر امید دانشگاه آزاد همدان با 47 تیم در این رویداد

95 منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در دوران امید


برای تحقق شعار سال با عنوان دانش بنیان‌سازی اشتغالزایی و استفاده از ظرفیت و اجرای برنامه‌های مبتنی بر این شعار. وی افزود: با تلاش علما و فرهنگیان و با مستندسازی تحول و تعالی، دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی به دانشگاهی مسئله محور و کارآفرین تبدیل شده و بر حل مشکلات منطقه تمرکز خواهد کرد. ما خواهیم کرد. یک دانشگاه کارآفرین

هاشمی به تلاش های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند و باروری ابرهای خراسان جنوبی، راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و مزرعه نمونه چند هکتاری زعفران و عناب، مرکز تحقیقات فناوری بتن و کاشت اشاره کرد. مرکز تحقیقات معادن، می گوید: به روز و موثر در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در افق پنجاه ساله پیش روی ماست.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا