استانی

کیش میزبان جشنواره ورزش های الکترونیک

کیش میزبان جشنواره ورزش های الکترونیک

به گزارش دنیای 77 از کیش: این کار در مجموعه ورزشی المپیک آغاز شد و مدیر اجرایی سازمان ، دکتر. ظفر آهنگران در گردهمایی شرکت کنندگان و کارکنان برنامه شرکت کرد و گفت: این منطقه یکی از مناطق مورد تأکید و توجه مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: تمرکز بر صنعت بازی های دیجیتال منجر به تحقق آرمان های بلند کشور می شود و می تواند آینده ایران بزرگ را در جهان تضمین کند.

آهنگران که گفت کیش می تواند به رویداد بی نظیر پناه ببرد ، خطاب به شرکت کنندگان گفت: ایران به حضور شما در جوانان پویا و آینده ساز و در زمینه های مختلف علمی افتخار خواهد کرد. کسانی که احساس می کنند مجبورند از همه این مناطق منحصر به فرد حمایت کنند.

ظفر آهنگران با اشاره به امام خمینی (ره) فرهنگ را یکی از مهمترین عناصر استقلال یک کشور دانست و گفت: عنصر خاصی از پویایی فرهنگ ما تمرکز بر علوم و موضوعات جدید جهانی است.

آهنگران در ادامه گفتمان خود بر لزوم تمرکز بر دو مفهوم مهم در محافل علمی و دانشگاهی که در جهان به عنوان مشاغل و آینده مشاغل آینده تلقی می شوند ، تاکید کرد.

وی با اشاره به تنوع و تعدد بازی های دیجیتالی گفت: صنعت بازی های دیجیتال با تفاوت در صنایع خلاق و فرهنگی ، به اولین موقعیت اقتصادی دست یافته است و از نظر تقاضا مشکلی ندارد و این بازی ها طیف وسیعی را نیز پوشش می دهند. . “

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رعایت حریم و حریم خصوصی را موضوع مهمی می داند و می گوید: ما باید بومی سازی را در این صنعت در نظر بگیریم و با آن از توسعه جهانی آگاه باشیم.

دکتر آهنگران با بیان اینکه فناوری نقش پیشگامانه ای در صنعت بازی های دیجیتال ایفا می کند ، گفت: بازی های دیجیتال از طریق حضور حساس و تغییرات عظیمی که هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا و واقعیت مجازی در آینده نزدیک ایجاد می کند ، تغییرات زیادی را پشت سر می گذارد.

وی به ایجاد مرکز فرهنگی صنایع نرم و خلاق با همکاری دانشگاه جهاد کیشر اشاره کرد و گفت: انتظار می رود کارشناسان بازی های دیجیتالی و جوانان نخبه در جزیره حضور داشته و تأسیس شوند. بنیاد م Instituteسسه علم و فناوری یک تفاهم نامه منعقد کرد. با بازی های رایانه ای برای تسهیل استقرار کارکنان در این منطقه در کیش.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، دکتر ظفر آهنگران همچنین اقتصاددانان جزیره را تشویق کرد که برای تحول صنعت تا بلوغ کیش برنامه ریزی کنند و افزود: در نظر داریم بازار کیش را در سال آینده به یک شرکت بازی های دیجیتالی تبدیل کنیم.

وی نتیجه گرفت که اقتصاد بازی های دیجیتال تا سال 2022 به حدود 200 میلیارد پوند خواهد رسید.

46

دکمه بازگشت به بالا