ورزش

کی‌روش سرمربی ایران می‌ماند؟ – دنیای 77

کی‌روش سرمربی ایران می‌ماند؟ - دنیای 77

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد ادامه کار در ایران را دارد، گفت: پاسخی برای این سوال ندارم و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.

به گزارش دنیای 77، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت یک بر صفر تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از مرحله گروهی جام جهانی در جمع خبرنگاران با حضور در میکس زون ورزشگاه الثمامه گفت. : از نتیجه بسیار متاسفم و متاسفم که نتوانستیم پیشرفت کنیم. رویای ما تمام شده است. خیلی به صعود نزدیک بودیم. حریف در نیمه اول خوب بازی کرد و حق گلزنی داشت، اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. ما موقعیت های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم و مطمئنا اگر گل نزنید مجازات می شوید. در نیمه دوم مستحق گلزنی بودیم و اگر گل می زدیم فرق می کرد.

وی در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی ایران توضیح داد: پاسخ این سوال را ندارم و فعلا باید خونسرد و آرام باشیم. شرایط را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. حالا باید استراحت کنیم چون بازیکنان دلشان می سوزد. آنها در شرایط سخت کار خوبی انجام داده اند و به خاطر کاری که انجام داده اند شایسته تقدیر و احترام از طرف هواداران فوتبال هستند.

کی روش در خصوص نیاز فوتبال ایران به نسل جدید گفت: همه تیم های ملی باید خودشان را بازسازی کنند و خون تازه ای در آنها دمیده و جایگزین بازیکنانی شوند که به سن کافی رسیده اند. شاداب شدن و آوردن خون جدید همیشه چیز خوبی است، اما این تیم به دلیل سن و کیفیت خود می تواند در جام ملت ها بازی کند و آن جام را به دست آورد. ما همیشه باید کیفیت سایر بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم و سعی کنیم بازیکنان جدیدی را وارد تیم ملی کنیم. همانطور که در تهران دیدید یازده بازیکن زیر 22 سال را به اردوی تیم ملی آوردیم و بخشی از آن گروه در جام ملت ها شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا