ورزش

کنار کشیدن الوحده به استقلال ضربه زد/ الشرطه تیم بسیار خوبی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کنار کشیدن الوحده به استقلال ضربه زد/ الشرطه تیم بسیار خوبی است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجید نامجو مطلق با اشاره به آنچه در گروه اول مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا رخ داد ، در یک نشست خبری قبل از بازی با الشرطه گفت: خسارت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برتری که در غیاب الوحده به دست آوردیم این بود که در مقایسه با تیم های دیگر استراحت اضافی گرفتیم و مشکلی که دیدیم این بود که نسبت به حریف از شرایط بازی فاصله داشتیم. علاوه بر این ، الوحده امتیازاتی را از الاهلی و الاهلی گرفت که در صورت ادامه میز خود می تواند به نفع ما باشد.

وی افزود: ما تیم بسیار خوب و هدفمندی داریم و من و همه اعضای کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شرایط را برای صعود موفق از این مرحله به مرحله بعدی فراهم کنیم.

سرمربی استقلال گفت: الشورتا تیم بسیار خوبی است و از آنجا که ما قبلاً با این تیم در عراق بازی کرده ایم ، آنها را به خوبی می شناسیم. البته این تیم الشوره از تیمی که با ما در عراق بازی کرد بهتر ، کاملتر و آماده تر است. اما ما تیم بهتری از او هستیم.

نامجو مطلق با اشاره به مصدومیت یزدانی گفت: در این بازی فقط یک بازیکن مصدوم داریم و به جز سایاباش یزدانی همه بازیکنان را در اختیار داریم. ما می خواهیم این بازی را ببریم و از مرحله گروهی حرکت کنیم تا بتوانیم قلب میلیون ها هوادار در ایران و خارج را بدست آوریم. چون استقلال یکی از قدیمی ترین و پرافتخارترین تیم آسیایی است و علاوه بر ایران در خارج از ایران هواداران زیادی دارد.

دکمه بازگشت به بالا