اقتصادی

کمک ودیعه مسکن به زودی پرداخت می‌شود

کمک ودیعه مسکن به زودی پرداخت می‌شود

معاون وزیر مسکن و ساخت و ساز با استناد به گزارشات مبنی بر انکار وام مسکن برخی رسانه ها به عنوان “نادرست و تحریف شده” در داده ها ، اعلام کرد که مزایای کمک تسلیم مسکن در آینده نزدیک عملی می شود.

به گزارش دنیای 77 ، محمود محمودزاده با تأکید بر همکاری مؤثر و بدون وقفه مجلس در رفع نگرانی ها در بخش مسکن ، یادآور شد: مجلس یازدهم به طور فعال وارد بخش مسکن شده است که مورد استقبال وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است. مشکل مسکن به سرعت و به راحتی حل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: پیشنهادهای مختلفی برای ارائه تسهیلات مؤثر درمورد میزان سپرده های مسکن و سایر جزئیات ارائه شده است ، اما در این حالت موسسات مالی کشور به ویژه بانک مرکزی به دلیل ظرفیت مالی ارائه می شود. و جامعه هدف مختصراً و جزئیات لازم را در اختیار خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی جزئیات و شرایط پرداخت به منظور تسهیل در ارائه مسکن اعلام شود و تا زمانی که اعلام رسمی شود ، رسانه ها از انجام فرضیات نهایی خودداری کنند.

معاون وزیر مسکن و ساخت و ساز ، وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان مجلس برای رفع مشکل مسکن توجه ویژه ای دارند و در شرایط اقتصادی فعلی ، همبستگی کلیه سازمان ها و تلاش های عمومی لازم است.

محمودزاده با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برای اجاره و خرید و ساخت واحدهای مسکن ، برنامه هایی را برای افزایش اجاره بها در چند روز گذشته و تصویب سپرده ها در آینده نزدیک اعلام کرد. و تخصیص سفارش منابع و تعریف فرایندهای لازم در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: “برخی از رسانه ها دیروز با انتشار خبری مبنی بر انكار مزایا به مستاجرین را منتشر كردند كه صحت ندارد و به زودی كار تأمین تسهیلات نیز مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا