اقتصادی

کشمکش بارسلونا و چلسی بر سر انتقال ملی‌پوش اسپانیایی

کشمکش بارسلونا و چلسی بر سر انتقال ملی‌پوش اسپانیایی

بارسلونا به کاپیتان چلسی علاقه نشان داده است، اما باشگاه لندنی تمایلی به فروش بازیکن اسپانیایی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بارسلونا در دو سه فصل گذشته جهش بلندی به سمت ناکامی داشته و در نقل و انتقالات تابستانی با توجه به تیم هایی که زمستان سال گذشته به این تیم پیوسته اند، ستاره های کلیدی خود را به ترکیب خود اضافه کرده است. آنها با هدایت ژاوی همیشه نشان داده اند که تیم قدرتمندی هستند و می توانند اتفاقات بزرگی را در مسابقات داخلی و اروپایی رقم بزنند.

سزار آزپیلیکوئتا در تایمز منتشر شد کاپیتان چلسی با انتقال به بارسلونا در ارتباط است، اما بعید است باشگاه لندنی او را رها کند. خود تاد بوهلی، مالک چلسی به آزپیلیکوئتا گفته است که با وجود اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، باشگاه قصد جدایی از او را ندارد.

این خبر پس از آن منتشر شد که ملی پوش اسپانیایی از قصد خود برای ماندن در بارسلونا خبر داد. با وجود از دست دادن بازوبند کاپیتانی چلسی، آزپیلیکوئتا پس از اضافه شدن ستارگانی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کوند، فرانک کسیر و آندریاس کریستنسن به تیم کاتالانی، به تیمی پیوست که آرزوی قهرمانی با آن را دارد.

آنچه مشخص است این است که اگر چلسی راضی به کنار گذاشتن آزپیلیکوئتا نباشد، این بازیکن باید در نقل و انتقالات زمستانی با بارسلونا به توافق برسد تا فصل بعد با پایان قراردادش به نیوکمپ برود. البته ژاوی می خواهد تا آن زمان کاپیتان چلسی را جذب کند.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا